loading
در حال بررسی درخواست شما
درخشش آرسنال برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان
درخشش آرسنال برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان

درخشش آرسنال برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان

آرسنال موفق شد با گل‌های کای هاورتز و بوکایو ساکا، پیروزی ارزشمندی را مقابل پاری سن ژرمن در ورزشگاه امارات کسب کند و با این نتیجه به روند ۱۵ بازی بدون شکست خود ادامه دهد.

  • ### نمایش عالی در نیمه اول

نیمه اول این بازی با عملکردی قاطعانه از آرسنال همراه بود. پس از چندین حمله متوالی، سرانجام کای هاورتز توانست با ضربه سر دقیق خود، توپ ارسالی لی اندرو تروسارد را به گل تبدیل کند. این گل باعث برتری زودهنگام تیم میزبان شد. پاری سن ژرمن پس از این گل کمی به خود آمد اما شوت نونو مندس به تیرک دروازه برخورد کرد و از گلزنی بازماند.

  • ### گل شگفت‌انگیز ساکا از ضربه ایستگاهی

در دقایق پایانی نیمه اول، ساکا یک ضربه ایستگاهی از گوشه راست زمین را به سمت دروازه ارسال کرد. اگرچه گابریل مارتینلی و توماس پارتی برای لمس توپ تلاش کردند، اما دخالت آنها کافی بود تا دوناروما فریب بخورد و توپ مستقیماً وارد دروازه شود. این گل برتری آرسنال را دو برابر کرد و فشار را بر پاریسی‌ها بیشتر کرد.

  • ### نیمه دوم؛ دفاع مقاوم و حفظ نتیجه

با شروع نیمه دوم، پاری سن ژرمن فشار خود را افزایش داد و دوباره به تیرک دروازه آرسنال زد، اما خط دفاعی مستحکم تیم میزبان و درخشش داوید رایا اجازه نداد تا آن‌ها به گل برسند. آرسنال در این نیمه بیشتر به کنترل بازی و دفاع مشغول بود و در نهایت توانست با نتیجه ۲-۰ پیروزی را به نام خود ثبت کند.

  • ### آمار و رکوردها

این پیروزی به معنای تداوم رکورد شکست‌ناپذیری آرسنال در برابر پاری سن ژرمن در رقابت‌های اروپایی است. همچنین، آرسنال با ۱۷ کلین‌شیت در ۳۲ بازی سال ۲۰۲۴، رکورد بیشترین کلین‌شیت را در بین تیم‌های لیگ برتر به نام خود ثبت کرده است. بوکایو ساکا نیز با گل خود به یکی از موثرترین بازیکنان در بازی‌های خانگی لیگ قهرمانان تبدیل شد.

  • ### بازی‌های پیش‌رو

آرسنال در بازی بعدی خود به مصاف ساوتهمپتون خواهد رفت و پس از آن در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا، شاختار دونتسک را در امارات میزبانی می‌کند.

با این پیروزی ارزشمند، آرسنال موقعیت خوبی در جدول مرحله گروهی لیگ قهرمانان به دست آورد و امید زیادی برای صعود به مرحله بعدی دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۱۱ ۱۰:۲۱
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰