loading
در حال بررسی درخواست شما
لیگ قهرمانان اروپا: آرسنال شانس چندمه؟
لیگ قهرمانان اروپا: آرسنال شانس چندمه؟

لیگ قهرمانان اروپا: آرسنال شانس چندمه؟

لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023-2024 به زودی آغاز می‌شود و سوال اینجاست که کدام تیم‌ها بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند؟

منچسترسیتی قهرمان فصل گذشته است و مدافع عنوان قهرمانی به حساب می‌آید. بایرن مونیخ نیز پس از جذب هری کین از تاتنهام در تابستان امسال، شانس خوبی برای قهرمانی دارد. پاری سن ژرمن نیز با توجه به تقویت قابل توجه ترکیب خود و حفظ کیلیان امباپه، همچنان یکی از مدعیان قهرمانی است.

رئال مادرید، غول اسپانیایی، همیشه مدعی قهرمانی است، اما بارسلونا، قهرمان اسپانیا، چطور؟ آیا کاتالان‌ها بالاخره می‌توانند به مرحله حذفی بازگردند؟ و آیا تیم‌های ایتالیایی پس از اینکه سه تیم از این کشور در مرحله یک چهارم نهایی فصل گذشته حضور داشتند، دوباره خواهند درخشید؟

آرسنال نیز بعد از سال ها به این تورنومنت بازگشته است و با خرید بازیکنانی مثل دکلان رایس امیدوار هستند نتایج درخشانی کسب کنند.

آرسنال لیگ قهرمانان اروپا

  • 5-آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا:

آرسنال با تیم جوان و هیجان‌انگیز میکل آرتتا، پس از چند فصل غیبت، به لیگ قهرمانان اروپا بازگشته است. توپچی‌ها فصل گذشته در لیگ برتر انگلیس شگفتی‌ساز شدند و تا آستانه قهرمانی پیش رفتند، اما در نهایت توسط منچسترسیتی متوقف شدند.

دکلن رایس خرید بزرگ آرسنال در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی بود که به خط میانی این تیم قدرت بیشتری می‌بخشد. با این حال، آرسنال هنوز در خط دفاعی آسیب‌پذیر است و خرید کای هاورتز نیز با توجه به نیاز مبرم این تیم به یک گلزن مطمئن، کمی عجیب به نظر می‌رسد.

با این حال، انتظار می‌رود آرسنال در گروهی که به نسبت آسان است، به عنوان تیم اول صعود کند. براساس محاسبات GOAL توپچی ها شانس پنجم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستند.

رئال مادرید بلینگهام

4- رئال مادرید:

تیم رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی امسال بازیکن بزرگی به نام جود بلینگهام را با مبلغ ۱۰۳ میلیون یورو به خدمت گرفت. بلینگهام با شروع فوق العاده ای که در این تیم داشته، همه را تحت تاثیر قرار داده است.

با این حال، قهرمان فصول گذشته لیگ قهرمانان اروپا، برای جایگزینی کریم بنزما، ریسک کرده و بازیکنی را به خدمت نگرفته است. علاوه بر این، وینیسیوس جونیور نیز به مدت یک ماه دیگر غایب خواهد بود و تیبو کورتوا و ادر میلیتائو نیز برای مدت طولانی تری از میادین دور خواهند بود. این بدان معناست که تردیدهای جدی در مورد قدرت تیم کارلو آنچلوتی وجود دارد.

در چنین شرایطی، رئال مادرید باید در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا که ناپولی نیز در آن حضور دارد، بسیار مراقب باشد. ناپولی تیمی است که اعتقاد دارد می تواند صدرنشین گروه شود.

ایلکای گوندوگان بارسلونا
3- بارسلونا: 

باشگاه بارسلونا تحت هدایت ژاوی هرناندز، اسطوره باشگاه، دوباره در حال اوج گیری است. قهرمانی در لالیگا در فصل گذشته، گواهی بر این ادعاست. همچنین، ایلکای گوندوگان و کانسلو، دو خرید جدید بارسلونا، تاکنون عملکردی عالی داشته اند.

با این حال، نگرانی هایی در مورد افت عملکرد روبرت لواندوفسکی در بالاترین سطح وجود دارد و به نظر می رسد که بارسلونا از نظر تعداد بازیکنان کمی ضعیف است، به این معنی که مصدومیت می تواند به شدت به این تیم ضربه بزند. در حال حاضر، تمرکز بارسلونا فقط بر صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار در سه فصل اخیر است و با توجه به قرعه نسبتاً آسان، این نباید مشکلی برای آنها باشد.

هری کین بایرن مونیخ

2- بایرن مونیخ:

بایرن مونیخ در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا به خاطر اینکه مدافعانش خوب کار نکردن و مهاجمانش گل نزدن، نتونستن منچسترسیتی رو شکست بدن. اما امسال با خرید کیم مین-جائه، مدافع وسط کره‌ای سابق ناپولی، و هری کین، مهاجم انگلیسی تاتنهام، توماس توخل، سرمربی بایرن، شانس خوبی داره که تیمش رو قهرمان اروپا کند.

پپ گواردیولا

1- منچسترسیتی:

منچسترسیتی قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا است. این تیم با وجود از دست دادن برخی از بازیکنان کلیدی خود، همچنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل است. سیتی در مرحله گروهی با قرعه آسانی مواجه شده است و به نظر می رسد که بتواند به راحتی راهی مرحله بعدی رقابت ها شود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۲۸ ۱۱:۴۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : goal.com
بازدید: ۴۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰