loading
در حال بررسی درخواست شما
میکل آرتتا: حتی در رویاهام نمی دیدیم
میکل آرتتا: حتی در رویاهام نمی دیدیم

میکل آرتتا: حتی در رویاهام نمی دیدیم

میکل آرتتا پس از پیروزی 6-0 مقابل لنس در روز چهارشنبه، در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

این پیروزی راحت ما را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا رساند.

در ادامه مطالب کامل کنفرانس مطبوعاتی او را می‌خوانید:

 

  • درباره اینکه آیا این بازی رویایی بود:

حتی در رویاهایم اینطور نبود اما امروز شانس صعود و صدرنشینی گروه را داشتیم که به شکل بسیار قانع‌کننده‌ای مقابل حریف خوبی انجامش دادیم. از ابتدا تیم شدت عمل و تعهد برای برد را نشان داد، به ویژه 30 دقیقه اول که واقعاً کمک‌کننده بود تا بازی را ببریم.  

  • درباره صعود با یک بازی باقی مانده، کریسمس و بازی‌های پی در پی:

نمی‌دانم، باید ببینیم چطور به آن بازی می‌رسیم. الان ماموریت ما که همان صعود بود انجام شد. هر بار که بخواهیم بازی کنیم، می‌خواهیم ببریم و بهترین آمادگی را داریم اما قطعا فرصتی به ما می‌دهد تا از برخی بازیکنان بیشتر یا کمتر استفاده کنیم.  

  • آیا این پیروزی بیانیه‌ای در لیگ قهرمانان بود؟ 

عالی است که توانستیم اینگونه ببریم، اما به طور مداوم در خانه نشان داده‌ایم که گل نمی‌خوریم و گل‌های زیادی می‌زنیم که عامل مثبتی است. بازیکنان باید این تجربه را داشته باشند و باور کنند می‌توانیم در برابر حریفان بزرگ این کار را بکنیم. حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم در فوریه با چه تیمی روبرو می‌شویم.  

  • در مورد جشن گابریل پس از تکل سخت روی او:  

وقتی تیم این زبان بدن را دارد و به هر بازی و واکنش اعتقاد دارد، اتفاقات خوبی خواهد افتاد. مثل هواداران که می‌خواستند بیشتر گل بزنیم. آن‌ها جشن گرفتند. با هر توپی همراه ما بودند و وقتی این ارتباط وجود دارد، واقعا قدرتمند است. تیم می‌خواهد ببرد و نمی‌خواهد چیزی از دست بدهد. این ذهنیتی است که باید داشته باشیم تا بهتر شویم.  

  • در مورد تفاوت حریف امروز و تیم‌هایی که اتوبوسی دفاع می‌کنند:

هر بازی متفاوتی است. در مورد وضعیت بازی صحبت کردم که تعیین‌کننده است و درست است که آن‌ها رفتار متفاوتی با بسیاری از تیم‌ها دارند، به ویژه در مرحله حمله، از پرس نفر به نفر استفاده می کنند. ما هم از این موضوع واقعاً خوب استفاده کردیم.  

  • اگر با این تیم آرسنال روبرو می‌شدید، چه می‌کردید؟

قطعاً نمی‌گویم!  

  • در مورد عملکرد تومی‌یاسو:  

فکر می‌کنم عالی بود. دقایق بازی زیادی داشت و الان دوره پرترافیکی است. در خط دفاع خیلی کم‌عدد هستیم و باید از نتیجه استفاده می‌کردیم تا برخی را تعویض و استراحت دهیم و به برخی دقایق بازی بدهیم.  

  • این نتیجه چه اعتماد به نفسی می‌تواند به بازیکنان بدهد؟  

به او، به همه، گابریل ژزوس هم در لیگ قهرمانان در فرم عالی است. امروز 6 گلزن متفاوت داشتیم که عالی است. نشان‌دهنده توانایی تیم است. کای هم در دو بازی پیاپی گل زد که برای اعتماد به نفس بازیکنان خیلی خوب است.  

  • در مورد گل‌های پیاپی هاورتز:

بله، گل‌زنی، بازی خوب، مشارکت در پیروزی‌ها، همگی مثبت هستند. دیدید هم‌تیمی‌ها چطور از او استقبال کردند و هواداران نامش را خواندند و با هر عمل مثبتش همراهی کردند. اینه ها چیزهای خوبی است که به او کمک می‌کند نشان دهد چرا بازیکن فوق‌العاده‌ای است.  

  • آیا این سه‌ بازیکن میانی انتخاب ایده‌آل اول شماست؟

فکر می‌کنم گزینه‌های مختلفی داریم و بسته به حریف دارد. امروز خیلی تهاجمی بودیم چون الکس را هم در خط دفاع داشتیم و نیاز داشتیم چون می‌خواستیم با همین رویکرد برنده بازی شویم و از ابتدا مسلط باشیم که فکر می‌کنم موفق بوده‌ایم.   

  • در مورد جا افتادن دکلن رایس:

امروز دوباره عالی بود. ثباتی که نشان می‌دهد، درکش از بازی، تصمیم‌گیری‌ها و اکشن‌هایش. تایمینگ برای پس گرفتن توپ، پاس خط شکن، سرعتی که وقتی توپ اطرافش می‌چرخد نشان می‌دهد. فکر می‌کنم واقعاً خیلی خوب بوده است.  

  • در مورد واکنش تیم به نتیجه اول مقابل لنس:

احساسی بود که از آن شکست گرفتیم. شکست‌ها به شما فکر کردن در مورد بسیاری چیزها و یادگیری از آن‌ها را می‌دهد. این تیم لنس واقعاً خوب و عالی هدایت می شود و دشواری‌های زیادی ایجاد می‌کند اما امروز ما بسیار موثر بودیم.  

  • در مورد عدم تعویض اودگارد:

5 تعویض داشتیم و در برخی پست‌ها کمبود بازیکن داریم. باید اولویت‌بندی می‌کردیم که چه کسی را استراحت دهیم. او هم در 6-7 هفته اخیر دقایق زیادی بازی نکرده بود. از او پرسیدیم که وضعیتش چطور است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۹ ۱۸:۵۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰