loading
در حال بررسی درخواست شما
هاورتس: "خانه جایی است که دلت آنجاست"
هاورتس: "خانه جایی است که دلت آنجاست"

هاورتس: "خانه جایی است که دلت آنجاست"

کای هاورتس که در شش بازی اخیرش در امارات گل زده، می‌گوید در گوشه شمالی لندن و در خانه آرسنال کاملاً راحت است. این ستاره آلمانی با گلزنی مقابل پاری سن ژرمن در پیروزی ۲-۰ تیم، اولین گل بازی را به ثمر رساند و به رکورد گلزنی‌هایش که از بازی‌های مقابل اورتون، ولورهمپتون، برایتون، بولتون و لستر آغاز شده بود، ادامه داد.

هواداران آرسنال که در هر بازی از تماشای گل‌های او لذت می‌برند، می‌توانند خوشحال باشند، چرا که کای باور دارد هنوز بهترین بازی‌هایش را ارائه نداده و می‌خواهد بازی خود را به سطح جدیدی برساند.

او درباره احساسش نسبت به امارات می‌گوید: "اینجا برایم مثل خانه است. بازی کردن در اینجا خیلی لذت‌بخش است، جو فوق‌العاده‌ای دارد، و حمایت هواداران بسیار عالی است. گاهی که بازی به نفع ما پیش نمی‌رود، حمایت آن‌ها واقعاً برای ما مهم است. ما این حس را روی زمین بازی احساس می‌کنیم، و این موضوع به من خیلی کمک می‌کند و اعتماد به نفس زیادی می‌دهد."

او در ادامه افزود: "هنوز می‌توانم بهتر شوم. هر بازی دو یا سه موقعیت خوب دارم و می‌خواهم بیشتر گل بزنم. شروع خوبی در فصل داشته‌ام، ولی می‌توانم در جنبه‌های مختلف بازی‌ام پیشرفت کنم."

گل کای هاورتس به پاریس

کای در این فصل با زدن پنجمین گلش در هشت بازی، با یک حرکت بی‌نقص از پاس عالی لی اندرو تروسارد بهره برد و با یک ضربه سر دقیق، دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن را شکست داد. این حرکت یکی از بهترین لحظات بازی بود و او باور دارد که با توجه به کیفیت بازیکنان اطرافش، عملکرد تیم در این فصل به خوبی در حال هماهنگ شدن است.

او درباره هماهنگی تیم می‌گوید: "وقتی بازیکنانی مانند این‌ها را در کنار خود داری، بازی فوتبال واقعاً لذت‌بخش می‌شود. من قدبلند هستم و سعی می‌کنم با استفاده از فضای خالی به تیم کمک کنم، و امروز این کار خوب جواب داد. ما خیلی روی این موضوع تمرین می‌کنیم."

او همچنین به عملکرد خوب تیم در نیمه اول اشاره کرد و گفت: "فکر می‌کنم همه ما از بازی امروز لذت بردیم، مخصوصاً در نیمه اول. ما تیم بهتری بودیم و نشان دادیم چه توانایی‌هایی داریم. واقعاً بازی کردن در این مسابقه عالی بود، جو ورزشگاه عالی بود و بازی لذت‌بخشی بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۱۱ ۱۰:۱۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰