loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا بعد از پیروزی مقابل سویا
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا بعد از پیروزی مقابل سویا

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا بعد از پیروزی مقابل سویا

میکل آرتتا پس از پیروزی 2-0 مقابل سویا که ما را به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان نزدیک‌تر کرد، در کنفرانس مطبوعاتی حضور یافت و به سوالات پاسخ داد. 

آرتتا درباره موضوعات مختلفی از جمله عملکرد بوکایو ساکا، فرم کای هاورتز، به‌روزرسانی وضعیت فیزیکی مارتین اودگارد و ادی انکتیا صحبت کرد.

در ادامه تمامی مطالب کنفرانس مطبوعاتی او را می‌خوانید:

  • **درباره اینکه روی ساکا مرتباً خطا شد:**

برای توپ‌هایی که می‌خواهند از بازیکنان رد کنند در فوتبال تماس فیزیکی وجود دارد، این امر طبیعی است. در نهایت او احساس راحتی نمی‌کرد که ادامه دهد. امیدوارم چیز زیادی نباشد اما از عملکردش بسیار راضی هستم.

  • **آیا این پیروزی پاسخ خوبی به شنبه بود؟** 

فکر می‌کنم بیشتر به خاطر کارهای خوبی بود که مقابل نیوکاسل انجام دادیم. نیازی به پاسخ نبود چون تیم، مقابل نیوکاسل بسیار خوب عمل کرد. امروز نیازهای تاکتیکی دیگری بود، در خانه بازی می‌کردیم و نیاز به بازی متفاوتی داشتیم که خوب اجرا کردیم. از دو عملکرد اخیر بسیار راضی هستم.

  • **درباره عملکرد اخیر کای هاورتز:**

به نظر من در نیمه اول برابر وستهم بهترین بازیکن بود. در نیوکاسل هم یکی از بهترین‌ها و امروز هم واقعاً قدرتمند بود. از او بسیار راضی هستم. 

  • **درباره تاثیر ساکا و گابریل مارتینلی:**

مهاجمان تاثیر عظیمی در توانایی ما برای تولید فرصت در حمله دارند اما بسیاری اوقات فرایند بازی‌سازی هم باید بهتر باشد تا به آن‌ها زمان بدهد و مزیت‌هایی ایجاد کند و فضا و حمایت مورد نیازشان را فراهم کند تا بتوانند این کار را انجام دهند. امروز عالی انجام دادند و وقتی اینطور است، دفاع در برابرشان سخت است.

  • **درباره یافتن تعادل کامل در خط حمله:**

نمی‌دانم این تعادل کامل کجاست. بستگی به بازیکنانی دارد که داریم. گابریل ژزوس فقط 3 بازی لیگ قهرمانان داشته و 4 گل زده. وضعیت همین است. اما داشتن لئو که بسیار قابل اعتماد است و چیز متفاوتی نسبت به ادی می‌دهد، خوشحالمون می‌کنه. از داشتن او بسیار خوشحالم. 

  • **درباره واکنش ساکا به خطاها:**

فکر می‌کنم عادت کرده است. فکر نمی‌کنم این تغییر کند، به ویژه با سبک بازی او و دوئل ها با بازیکنان حریف. بهتر است عادت کند چون فکر نمی‌کنم این تغییر کند.

  • **درباره تعویض تومی‌یاسو:**

او در نیمه اول کمی ناراحتی داشت و نمی‌خواستیم ریسک کنیم. او دقایق بازی زیادی داشته و البته با حضور الکس زینچنکو روی نیمکت، فکر می‌کنم تصمیم درستی بود.

  • **درباره عملکرد جورجینو و تاثیر او:**

داشتن او لذت‌بخش است. تاثیرش روی بقیه تیم و بچه‌ها بزرگ است. خیلی خوب در سبک بازی ما جا می‌افتد، بسیار باهوش است و همه چیز را سریع درک می‌کند و بازی بقیه را بهتر می‌کند. از عملکرد امشبش بسیار راضی هستم.

  • **جزئیات مصدومیت ساکا:**

فقط یک ضربه بود و فیزیوتراپ‌ها از بی‌سیم گفتند که احساس راحتی برای ادامه ندارد. البته کمی ناراحتی خواهد داشت اما امیدوارم مشکلی نباشد.

  • **درباره اودگارد و انکتیا:**

آن‌ها در مسابقه‌ای تنگاتنگ برای آماده شدن هستند و تلاش می‌کنند. امروز هم سعی کردند که با ما باشند اما ممکن نبود. حالا 48 ساعت تا بازی با برنلی فرصت داریم. دوباره تلاش می‌کنیم. چون اکنون به بازیکن نیاز داریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۱۸ ۰۹:۴۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰