loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از برد مقابل سویا
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از برد مقابل سویا

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از برد مقابل سویا

میکل آرتتا پس از اینکه ما با شکست 2-1 سویا به صدر جدول لیگ قهرمانان اروپا  رفتیم، به پرسش مطبوعات در مورد بازی پاسخ داد.

 

 

  • خبرنگار: نظرتان درباره عملکرد گابریل ژسوس چیست؟

آرتتا: واقعاً از این بخش بازی خوشحالم. بازی‌های بزرگ برای بازیکنان بزرگ است و او باید این لحظات را خلق می‌کرد تا در ورزشگاه‌هایی مثل اینجا برنده شویم. او انجامش داد و بازی را به شکل عالی درآورد. اما متاسفانه چیزی در همسترینگش احساس کرد و مجبور شدیم تعویضش کنیم. من نگران این موضوع هستم.

  • خبرنگار: گل یا پاس گل، کدومش ترجیح می‌دهید؟

آرتتا: هر دو! می‌خواهم صحنه آهسته اولین حرکتش را ببینم. چرخش او خیلی تیز بود و پاس نهایی به گابریل هم عالی بود. واقعاً خوشحالم، او به این نیاز داشت.

  • خبرنگار: درباره مشارکت‌های ژسوس در این فصل بگویید.

آرتتا: او با دلیلی اینجا آمد. دنیای ما را عوض کرد. اعتماد به نفس و انرژی زیادی به تیم آورد و باید در این لحظات پا پیش بگذارد. به همین دلیل بازی کرد و این کار را انجام داد. وقتی بازیکنی مسئولیت تیم را می‌پذیرد، تیم به این بازیکنان برای برد در بازی‌های سخت بهش تکیه می‌کند. به بازیکنانی مثل او نیاز داریم. اگر می‌خواهی بازی کنی، باید مقابل منچسترسیتی بازی کنی، سپس استنفوردبریج و بعد اینجا. این سطحی است که الان داریم. بردن در اینجا افتخار بزرگی برای بچه‌هاست.

  • خبرنگار: آیا رکورد گل‌زنی ژسوس در لیگ قهرمانان یکی از دلایل جذب او بود؟

آرتتا: قطعاً. او طی چند سال اخیر اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته اما هنوز خیلی جوان است. تجربیات زیادی دارد و برخی از آن‌ها اگرچه خوشایند نبوده اما برای شکل‌گیری پروفایل فعلی‌اش ضروری بوده اند. واقعاً خوشحالم که او را در تیم داریم. 

  • خبرنگار: اهمیت پیروزی امشب پس از باخت مقابل لنس چیست؟

آرتتا: این لیگ قهرمانان و مرحله گروهی است و نشان می‌دهد پیروزی چقدر سخته و باید چقدر به آن ارزش داد. مقابل لنس با آن نتیجه، وضعیت سختی پیدا کردیم و تیم باید واکنش نشان می‌داد. ما از دوره سختی از بازی‌ها می‌آییم و تیم باید مدام گام بردارد و در برابر مشکلات و مصدومیت‌های پیش آمده برای بازیکنان مهم مقاومت کند. تیم بسیار مصمم است حداکثر تلاش خود را انجام دهد.

  • خبرنگار: نظرتان درباره درگذشت بیل کن‌رایت چیست؟

آرتتا: از شنیدن این خبر واقعاً ناراحت شدم. رابطه شخصی و قوی با بیل داشتم. نمی‌توانم بیش از این از رفتار او با من سپاس‌گزار باشم. همیشه به من مشاوره می‌داد و به من و خانواده‌ام نزدیک بود. او طی چند سال اخیر دوران سختی را پشت سر گذاشت و ما از این موضوع آگاه بودیم. از دست دادن او برای اورتون و شخصاً برای من هم ضایعه بزرگی است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۳ ۰۹:۲۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰