loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پیش از بازی با سویا
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پیش از بازی با سویا

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پیش از بازی با سویا

پس از فرود در اسپانیا، میکل آرتتا مستقیماً برای کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود به ورزشگاه سویا رامون سانچز-پیزخوان رفت.

 

 

  • خبرنگار: آیا امیدوارید بهترین نمایش کای هاورتز را در این رقابت ها که قبلاً در آن موفق بوده ببینیم؟ 

آرتتا: قطعاً یکی از دلایل است. علاوه بر کیفیت و تجربه‌هایی که با توجه به سنش کسب کرده است. همچنین برای بهبود ترکیب اولیه ما موثره چرا که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و این به ما کمک می‌کند بهتر شویم.

  • خبرنگار: آیا انتظار دارید به طور مداوم دروازه‌بان خود را عوض کنید؟

آرتتا: نمی‌دانم، بستگی دارد این انتقاد از کجا می‌آید. آیا اهالی فوتبال این حرف رو میزنن؟ در حالی که اشتباه جزئی از فوتبال است و مدافعان، مهاجمان و دروازه‌بان‌ها هم اشتباه می‌کنند؟ قطعاً خیر.

  • خبرنگار: آیا دیوید رایا تحت فشار است؟ 

آرتتا: اصلاً این‌طور ندیده‌ام.

  • خبرنگار: آیا فشار روی دروازه‌بان بیشتر است؟

آرتتا: فشار بازی در باشگاه‌های بزرگ که باید برنده شوید و در بهترین حالت خود باشید، وجود دارد. و کسی کنار شماست که هر روز شما را تحت فشار می‌گذارد. اما می‌توانیم بازیکن به بازیکن و پست به پست نگاه کنیم. شما از من درباره دفاع چپ، هافبک دفاعی و جورجینیو سوال کردید. درباره ژسوس هم که اینجاست سوال خواهید کرد. این بحث‌ها جزو زیبایی‌های فوتبال است و وقتی گزینه‌های زیادی دارید این بحث‌ها بیشتر می‌شود.

  • خبرنگار: نظرتان درباره حضور بازیکنان جوان مثل بوکایو ساکا در گروه رهبری تیم چیست؟

آرتتا: فکر می‌کنم برای آنها بسیار مهم است چرا که نقش آنها در شیوه بازی ، تیم و باشگاه ما باید با سطح رهبری که باید در اطراف تیم داشته باشند همراستا باشد تا تیم رشد کند. فکر می‌کنم محیط کاملی بوده است. ما ترکیب خوبی از بازیکنان، تیم‌ها و تجربه‌ها در این گروه داریم و گذشت زمان برای این بچه‌ها برای درک اتفاقات پشت پرده خواهد بود.

  • خبرنگار: آیا آرون رمزدیل بخشی از تیم است؟

آرتتا: بله

  • خبرنگار: آیا نگران آزار نژادپرستانه در بازی فردا شب پس از اتفاقات آخرین بازی خانگی سویا هستید؟

آرتتا: سویا واکنش قوی و سریعی نشان داد. عالی بود. امیدوارم از فضای زیبای فوتبال لذت ببریم. بهتر از این‌جا نمی‌شود. و امیدوارم فقط درباره فوتبال صحبت کنیم و از فضای فردا شب لذت ببریم. 

  • خبرنگار: از باخت مقابل لنس در آخرین بازی خارج از خانه لیگ قهرمانان چه آموختید؟

آرتتا: نکات زیادی از آن بازی آموختیم. به ویژه اینکه در لیگ قهرمانان نباید هیچ چیز را از دست بدهید. کنترل دو محوطه جریمه بسیار مهم است و لحظاتی خواهد بود که بازی از کنترل خارج می‌شود. باید درک کنیم چرا این اتفاق افتاد و بازی چگونه از دستمان خارج شد، اما عوامل زیادی از سمت ما بود. با وجود دو برابر بودن موقعیت‌های ما، شایسته آن نتیجه نبودیم. 

  • خبرنگار: خاطره شما از هم‌تیمی سابق‌تان خوزه آنتونیو رایس چیست؟

آرتتا: خاطرات زیادی دارم. او هم‌اتاقی من بود و وقت زیادی با هم می‌گذراندیم. شخصیت و استعداد فوق‌العاده‌ای داشت. در آن سن نمی‌توانم بازیکن بهتری از او به یاد بیاورم. او برای هر دو باشگاه بازی کرد و بخش مهمی از تاریخ ماست. امیدوارم الان مفتخر باشد و از هر دو باشگاه احساس غرور کند. فردا شب ویژه‌ای برای او خواهد بود. 

  • خبرنگار: چرا عملکرد ما در اروپا در سال‌های اخیر نوسان داشته است؟

آرتتا: حریفان واقعاً خوب هستند. برد در خارج از خانه همیشه سخت است، اما در اروپا سخت‌تر است. می‌بینید تمام تیم‌های بزرگ دیگر نتایج قبلی را ندارند. جزئیات بسیار مهم می‌شود و حالت هیجانی تیم در لحظاتی سخت می‌شود. این نکته کلیدی است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۲ ۱۰:۲۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰