loading
در حال بررسی درخواست شما
خوش شانس بودم
خوش شانس بودم

خوش شانس بودم

دیوید رایا، دروازه‌بان اسپانیایی آرسنال، پس از عملکرد درخشان خود در دیدار مقابل آتالانتا، به تشریح لحظات کلیدی بازی پرداخت. رایا که با مهار پنالتی و در ادامه دفع ضربه برگشتی، نقش مهمی در کسب یک امتیاز برای تیمش ایفا کرد، این سیو را یکی از سه سیو برتر دوران حرفه‌ای خود دانست.

رایا درباره لحظات منتهی به پنالتی گفت: "تصمیم‌گیری VAR خیلی طول کشید، بنابراین تصمیم گرفتم به کنار زمین بروم و با ایناکی کانا (مربی دروازه‌بان‌ها) صحبت کنم تا هماهنگ باشیم و ببینیم چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم تا شانس بیشتری برای مهار داشته باشیم، و این کار جواب داد."

دروازه‌بان آرسنال در ادامه افزود: "پنالتی را مهار کردم و سپس خوش‌شانس بودم که دوباره بلند شدم و ضربه برگشتی را هم دفع کردم. بعد از آن فکر می‌کنم دکلان [رایس] توپ را به کرنر فرستاد. مسلماً از این سیو دوگانه خیلی خوشحالم."

رایا این سیو را با سیو معروفش مقابل استون ویلا مقایسه کرد: "فکر می‌کنم این یکی از سه سیو برتر دوران حرفه‌ای من است. البته سیو مقابل استون ویلا باعث پیروزی ما شد و کمی خاص‌تر است، اما انجام چنین کاری در لیگ قهرمانان یک رؤیاست."

دروازه‌بان اسپانیایی در پایان به اهمیت این یک امتیاز و چالش پیش رو مقابل منچسترسیتی اشاره کرد: "ما می‌خواستیم پیروز شویم اما می‌دانستیم چقدر سخت خواهد بود. در نهایت، اگر در بهترین حالت خود نیستیم و نمی‌توانیم بازی را ببریم، حداقل نباید ببازیم. ما یک امتیاز گرفتیم و کلین شیت کردیم. حالا باید روی بازی یکشنبه تمرکز کنیم. چالش بزرگی پیش رو داریم و می‌خواهیم به اتحاد برویم و سه امتیاز را بگیریم، پس باید خیلی کارها را درست انجام دهیم تا این اتفاق بیفتد."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۶/۳۰ ۱۰:۲۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰