loading
در حال بررسی درخواست شما
ایدوال: ما همه چیز را برای پیروزی امتحان خواهیم کرد.
ایدوال: ما همه چیز را برای پیروزی امتحان خواهیم کرد.

ایدوال: ما همه چیز را برای پیروزی امتحان خواهیم کرد.

"بازیکنان ما واقعاً خوب بودند، ما روی توپ شجاعانه عمل کردیم و در نیمه دوم آرسنال را به یک شکل خوب نشان دادیم." ایدوال گفت: "به آن افتخار می کنیم، اگرچه از نتیجه بسیار ناراضی هستیم. ما قصد داریم هر چیزی که در توان خود داریم را برای تغییر نتیجه در هفته آینده انجام دهیم.

"یک قسمت از من به خاطر اینکه نمایش واقعاً خوبی داشتیم، افتخار می کند، اما بخشی از من ناراحت است به این دلیل که باید با فرصت های خود، عملکردی مؤثرتر داشته باشیم.

"یک قسمت دیگر از من بسیار عصبانی است. من مطمئن نیستم که کمک داور ویدیویی امشب کار می کرد یا نه. در غیر این صورت، اگر وجود داشته پس اون شخص به تصاویر نگاه نمی کرد، زیرا شرایط خطای پنالتی روشن و آشکاری وجود داشت - دو تا پنالتی واضح. فکر می کنم این غیرقابل قبول است."

وقتی از ایدوال در خصوص آن سوال شد که در بازی بعدی چه چیزی مورد نیاز است تا نتیجه بهتری بگیرند، او معتقد است که برد در دسترس ماست.

"ما نیاز به گلزنی داریم! حداقل دو تا. اما بایرن مونیخ در ضد حمله یک تیم بسیار خوب است - شب گذشته دیدید. وقتی حمله می کنید کمی احساس خطر دارید، زیرا می دانید آنها می توانند در ضد حمله به شما آسیب بزنند.

"اما شما باید با توپ شجاعت باشید، تصمیمات خوبی بگیرید و آنها را در نیمه زمین خودشون نگه دارید."

بیش از ۲۰۰ توپچی ها به مونیخ سفر کردند تا تیم ما را از سکوهای آلیانز حمایت کنند و ایدوال فکر می کند که حمایت آنها در هفته آینده متفاوت خواهد بود.

"طرفداران ما عالی بودند. همانطور که عملکرد تیم عالی بود، طرفداران نیز فوق العاده بودند. با طرفداران خود در امارات، ما یک شانس بزرگ داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۲ ۱۲:۱۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰