loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش بازی: آرسنال در برابر سویا
پیش بازی: آرسنال در برابر سویا

پیش بازی: آرسنال در برابر سویا

آرسنال در گروه B لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی ۲-۱ در اسپانیا، در موقعیت خوبی قرار گرفته است و اگر بتواند در بازی برگشت با سویا دوباره برنده شود و پی‌اس‌وی آیندهوون در برابر لنز نتواند پیروز شود، صعود خود را به مرحله حذفی تضمین خواهد کرد.

تیم سویا با سابقه‌ای درخشان در اروپا، هفت بار قهرمان لیگ اروپا شده است، اما در بازی‌های خارج از خانه مشکل دارد و در هشت بازی آخر خود در لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته است برنده شود. همچنین در ۱۱ بازی در انگلیس فقط یک بار پیروز شده است. (مقابل منچستریونایتد)

سویا در فصل جاری دو بار تغییر سرمربی داده است و عملکرد ضعیفی در لالیگا داشته است. دیه‌گو آلونسو، سرمربی جدید آنها، هنوز نتوانسته است در لالیگا برنده شود و تنها پیروزی او در جام حذفی اسپانیا بوده است.

آرسنال در حالی به این بازی می‌رود که در دو بازی آخر خود در لیگ برتر انگلیس و جام اتحادیه شکست خورده است. اما اگر بتواند در امارات مقابل سویا پیروز شود، می تواند، تقریبا صعود خود را به مرحله بعد قهرمانان اروپا قطعی خواهد کرد.

آرتتا، سرمربی آرسنال، گفته است که تیمش باید از فرصت خود استفاده کند و بازی را با جدیت دنبال کند. او تیم سویا را یکی از بهترین تیم‌های اروپا دانسته و گفته است که آرسنال باید اثبات کند که چقدر به این بازی علاقه دارد.

آلونسو، سرمربی سویا، نیز گفته است که تیمش در بازی رفت خوب بازی کرد و نتیجه ناعادلانه بود. او گفته است که آرسنال یکی از قوی‌ترین تیم‌های اروپا است و سویا را با چالش‌های زیادی روبرو می‌کند.

آرسنال در این بازی از حضور گابریل ژزوس، توماس پارتی و امیل اسمیت رو به دلیل مصدومیت محروم است. مارتین اودگارد نیز که در بازی قبلی حاضر نبود، وضعیتش مشخص نیست. سویا نیز از سرخیو راموس، مارکوس آکونیا و اوریان نیلاند به دلیل مصدومیت استفاده نخواهد کرد.

این بازی امشب ساعت 23:30به وقت ایران آغاز خواهد شد و می‌توانید آن را از شبکه سوم سیما تماشا کنید.

جدول گروه B لیگ قهرمانان اروپا 2022/23:

 

 

FcTables.com

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۱۷ ۱۹:۳۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰