loading
در حال بررسی درخواست شما
گزارش: آرسنال 2-0 سویا
گزارش: آرسنال 2-0 سویا

گزارش: آرسنال ۲-۰ سویا

آرسنال در یک بازی تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا، سویا را با نتیجه 2-0 شکست داد و به صدر گروه خود رسید. گل‌های آرسنال را لئاندرو تروسارد و بوکایو ساکا به ثمر رساندند.

آرسنال با ترکیبی جوان و پرانرژی به میدان رفت و از ابتدای بازی فشار زیادی را بر دروازه سویا اعمال کرد. کای هاورتز، گابریل مارتینلی و گابریل ماگالائش چندین فرصت طلایی را از دست دادند.

در دقیقه 29، آرسنال به گل اول خود رسید. جورجینیو با یک پاس عالی از وسط زمین، ساکا را در سمت راست پیدا کرد. ساکا با سرعت به درون جریمه حریف وارد شد و توپ را به تروسارد پاس داد. تروسارد با یک ضربه بدون معطلی، توپ را به دروازه، دروازه‌بان سویا، مارکو دیمیتروویچ، فرستاد.

سویا که در لیگ اسپانیا وضعیت خوبی ندارد، هیچ حرکت خطرناکی در حمله نداشت و تنها یک شوت به سمت دروازه آرسنال زد که کنار دروازه بیرون رفت.

در نیمه دوم، آرسنال همچنان اقتدار خود را نشان داد و چندین فرصت دیگر را ایجاد کرد. هاورتز، تروسارد و دکلان رایس شوت‌هایی را به سمت دروازه سویا زدند که نزدیک به گل بودند.

در دقیقه 63، آرسنال به گل دوم خود رسید. مارتینلی با یک پاس عمقی، ساکا را در موقعیت یک به یک با دروازه‌بان قرار داد. ساکا با یک حرکت زیبا، مدافع خود را از بازی خارج کرد و با یک ضربه قوی، توپ را در گوشه چپ دروازه قرار داد.

ساکا که یکی از بهترین بازیکنان آرسنال در این بازی بود، در دقایق پایانی بازی به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.

آرسنال با این پیروزی، با 9 امتیاز در صدر گروه خود قرار گرفت و فقط به یک پیروزی دیگر برای صعود به مرحله بعدی نیاز دارد.

آرسنال در بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان اروپا، در تاریخ 29 نوامبر، در ورزشگاه امارات، میزبان لنس خواهد بود. سویا هم در همان روز، در خانه خود، به مصاف پی‌اس‌وی آیندهوون خواهد رفت.

  • آمار و اطلاعت بازی

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۱۸ ۱۱:۳۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰