loading
در حال بررسی درخواست شما
گزارش: آرسنال ۲-۳ ولفسبورگ (۴-۵ در مجموع)
گزارش: آرسنال ۲-۳ ولفسبورگ (۴-۵ در مجموع)

گزارش: آرسنال ۲-۳ ولفسبورگ (۴-۵ در مجموع)

متأسفانه سفر ما به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شب دوشنبه به پایان رسید، پس از بازی سخت و نزدیک با نتیجه ۳-۲ مقابل تیم ولفسبورگ در ورزشگاه امارات شکست خوردیم.

در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم ولفسبورگ در دقایق اولیه در یک صحنه مشکوک به پنالتی به دنبال گل بود، اما پس از بررسی طولانی توسط داور ویدیویی، این درخواست رد شد و آفساید اعلام شد. سپس تیم آرسنال با گلی از سوی استینا بلکستنیوس از تیم آلمانی پیش افتاد، اما پس از مدتی و در پایان نیمه نخست، مهمان توانست بازی را با گلی از سوی جیل رورد برابر کند. در نیمه دوم، آرسنال با یک حرکت زیبا دیگر از سوی بلکستنیوس تقریباً گل دوم خود را به ثمر رساند اما سیستم آفساید نیمه خودکار آفساید نوئل ماریتز را اعلام کرد. در ادامه ولفسبورگ  با یک توسط الکساندر پوپ از روی نقطه کرنر، برای اولین بار در بازی پیشی گرفت. آرسنال با گلی از جن بیتی موفق شد تا بازی را به اضافه وقت ببرد. در طول اضافه وقت، آرسنال به دنبال گل پیروزی بود. ضربه کیتی مکیب به تیرک دروازه اصابت کرد و موقعیت ایده آل هورتینگ با پا توسط دروازه بان سیو شد، اما پس از تلاش شدید و مبارزه برای هر توپی، در نهایت بازی را با اشتباه مرگبار لوته ووبن موی از دست داد و ولفسبورگ با گلی از سوی پلین برمر، بازی را برای خود به پایان رساند.

سرمربی آرسنال، یوناس ایدوال به شبکه اسکای اسپورت پس از یک شب پر از احساسات گفت: "ما اجازه داریم که درد بکشیم. ما اجازه داریم که خالی از احساس باشیم. اما همچنین اجازه داریم که افتخار بکنیم"

استف کتلی

Lia Waelti

ترکیب تیم آرسنال :

Zinsberger, Wubben-Moy, Beattie (Agyemang 119), Rafaelle, Maritz (Wienroither 64, Kuhl (82), Walti, Maanum, Catley, McCabe, Blackstenius (Hurtig 64), Pelova


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۱۲ ۱۰:۱۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰