loading
در حال بررسی درخواست شما
گزارش بازی: بایرن مونیخ 1-0 آرسنال
گزارش بازی: بایرن مونیخ 1-0 آرسنال

گزارش بازی: بایرن مونیخ ۱-۰ آرسنال

در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان زنان با وجود شکست خیلی نزدیک در برابر بایرن مونیخ، ما چیزهای زیادی برای افتخار داریم.

بایرن با فرم بسیار خوبی به این بازی رسید، از ماه اکتبر 2022 بدون شکست مانده بودند ونظر می‌رسید آن ها تیمی با اعتماد بنفس بالا هستند. با گل لئا شولر این تیم در بازی پیشی گرفتند.

با وجود نمایش عالی ما در نیمه دوم بازی، توپچی ها تلاش بسیار زیادی برای زدن گل مساوی انجام دادند، ترکیبی از فرصت‌های از دست رفته، بدشانسی در روبروی دروازه و تصمیمات داوری 50-50 که همگی به نفع بایرن مونیخ بود باعث شد که میزبان موفق شود به پیروزی دست پیدا کنند.

- اتفاقات بازی

 

بایرن مونیخ با سرعت بسیار خوبی بازی را شروع کرد، در دو دقیقه اول دو شوت داشتند و زمانی که ما دوباره توپ را در اختیار قرار گرفتیم، خط هافبک ما را تحت فشار قرار دادند.

بعد از شروع سریع اولیه، مالکیت بازی را گرفتیم. "کیتلین فورد"، بازیکن ما که در نیمه اول بسیار برجسته بود، به سمت خط دفاعی بایرن حمله کرد او یک شوت دقیق به سمت دروازه بایرن مونیخ زد که توپ به دست "ویگوسدوتیر" مدافع آلمانی ها برخورد کرد، علیرغم وجود کمک داور ویدیویی و اعتراض بازیکنان آرسنال داور بازی دستور به ادامه داد.

بایرن مونیخ 1 - آرسنال 0

چند دقیقه بعد فورد یک بار دیگر در وینگر چپ حرکت کرد و با بازیسازی عالی کیم لیتل موفق به عبور از مدافع بایرن مونیخ شد. پاهای هنرمند فورد به او فرصتی داد تا به داخل محوطه جریمه نفوذ کند، اما ارسال کیتلین قدرت زیادی داشت و استینا بلکستنیوس نتوانست توپ را به سمت دروازه هدایت کند.

بهترین فرصت ما در نیمه اول از پاس عالی "لئا ویلیامسون" بود که تا نزدیک محوطه جریمه رسید. "کیتی مک‌کیب" با استفاده از این پاس به "استینا بلکستنیوس" پاس رو به جلویی داد، شوت بلکستنیوس در ابتدا بلاک شد و در حالی که "فریدا مانوم" برای باز پس گیری توپ آماده بود، "بریت گراهس" نهایتاً توپ را کنترل کرد.

بیست دقیقه آخر نیمه اول به مهمانان تعلق داشت. نشانه‌هایی خطرناک برای به گل رسیدن بایرن وجود داشت و "لئا شولر" چندین بار با "مانو زینسبرگر" در مصاف یک به یک قرار گرفت. با این حال، زمانی که توپ بلندی به محوطه جریمه سانتر شد، این بازیکن آلمانی توانست در لحظات پایانی نیمه اول با یک ضربه سر گل اول بازی را به ثمر برساند.

گزارش بازی بایرن مونیخ 1 - آرسنال 0

در نیمه دوم بازی، تلاش بیشتری از بازیکنان ما در جریان بود. "فورد" همچنان هر بار که توپ را کنترل می کرد، خطرناک به نظر می‌رسید و در دقیقه 50، شوت زیبای وی با یک کات فوق العاده به سمت دروازه رفت، اما توپ به تیر خطا خورد و گل به ثمر نرسید.

در اواخر نیمه دوم، به نظر می‌رسید که ما به گل مساوی که همچنین لایق آن بودیم، دست پیدا کرده‌ایم. "فریدا مانوم" یک ضربه آزاد عالی را به سمت دروازه زد و "رافائل" در میان این هرج و مرج توپ را به سمت دروازه فرستاد، اما بازیکنان بایرن توانستند توپ را از خط دروازه دور کنند.

با وجود نشان دادن اراده و قدرت برای به ثمر رساندن یک گل، شانس همچنان به سمت ما نیامد. پس از یک تلاش دیگر مقابل خط دروازه بایرن مونیخ دوباره به صورت معجزه آسایی توپ گل نشد، سرمربی ما معقتد بود که پاس رو به عقب به دروازه بان داده شد اما بازهم اعتراضات ما به نتیجه نرسید.

گزارش بازی - بایرن مونیخ 1- آرسنال 0

- چه اتفاقی خواهد افتاد

ما در تاریخ 29 مارس در ورزشگاه امارات میزبان بایرن برای بازی برگشت هستیم. این بازی که باید حتما برنده شویم، ساعت 8 شب به وقت انگلستان آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۲ ۱۱:۱۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰