loading
در حال بررسی درخواست شما
کیون :دفاع آرسنال شرم‌آور بود
کیون :دفاع آرسنال شرم‌آور بود

کیون :دفاع آرسنال شرم‌آور بود

در دیدار پنجشنبه شب مدافعین آرسنال با هدیه ای که به اتلتیکو مادرید اهدا کردند، باعث تضعیف شانس صعود به مرحله نهایی لیگ اروپا شدند.

آرسنال بعد از ده نفره شدن حریف اسپانیایی خود، کاملا بر بازی مسلط بود و لاکازت هم توانست با گلزنی مقابل آنها نتیجه قابل قبولی را رقم بزند، اما این نتیجه تنها ده دقیقه پا برجا ماند. پاس بلندی از یک سوم زمین اتلتیکو برای آنتوان گریزمان ارسال شد، که هموطنش لورن کوشیلنی به شکل شرم‌آوری از توپ جا ماند و در ادامه داوید اوسپینا موفق به دفع کامل توپ نشد و شکودران موستافی درست در مقابل توپ لیز خورد و دروازه توپچی‌ها در کمال ناباوری گشوده شد.

این عملکرد دفاعی در آخرین بازی خانگی آرسن ونگر در یک رقابت اروپایی، با انتظار این سرمربی فرانسوی بسیار فاصله داشت و گریزمان هم حداکثر استفاده را از این موقعیت برد.
مارتین کیون اسطوره باشگاه آرسنال در گفتگو با BT Sport در مورد این بازی گفت:"طبیعتا، موضوع بر سر برد و باخت به عنوان یک تیم است، اما اگر تیم پنجشنبه شب را به دو قسمت تقسیم کنیم، باید بگوییم که بازیکنان جلوی زمین هیچ اشتباهی مرتکب نشدند.در عقب زمین، اگر جای آنها ها بودم، این حس به من دست می‌داد که هم تیمی هایم را ناامید کرده ام، زیرا باید کارم را درست انجام می‌دادم.بدیهی ترین جزئیات دفاعی هم رعایت نشدند، یک توپ بلند ارسال شد و به کل تیم صدمه زد، آنها بازیکنان بسیار خوبی هستند و می‌توانند به بازی برگردند اما حالا می‌دانند که چقدر پیروزی در بازی برگشت مشکل است."

آرسنال پنجشنبه‌ی این هفته در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مهمان اتلتیکومادرید خواهد بود، حالا اتلتیکو با یک تساوی بدون گل هم خود را در فینال لیگ اروپا می‌بیند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Daily Star
بازدید: ۱,۰۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰