loading
در حال بررسی درخواست شما
انتقاد ستارگان سابق از ونگر
انتقاد ستارگان سابق از ونگر

انتقاد ستارگان سابق از ونگر


ایان رایت پس از شکست مقابل بردفورد در جام کپیتال وان گفت:

" به نظر من این بدترین نوع و تحقیر کننده ترین نوع باخت بود، چون این بازی یکی از آن بازیها بود که من با خودم فکر کردم ونگر در نهایت متوجه شده که باید تیم قدرتمندی به میدان بفرستد تا بتواند این جام را برنده شود.

" اصلاً امکان ندارد من اینجا بنشینم و بگویم انتظار ندارم ما برفورد را شکست دهیم، ولی با توجه به تیمی که می توانیم به زمین بفرستیم و تیمی که به زمین فرستادیم با نگرشی درست باید بردفورد را شکست می دادیم."

رایتی معتقد است آرسنال مشکلات عمده ای دارد ولی دوست ندارد شاهد اخراج شدن مرد فرانسوی باشد که 16 سال مسند هدایت توپچی ها را بر عهده دارد.

" شما باید به آرسن ونگر نگاه کنید و همه اشکلاتی که وجود دارد، اینها مشکلات عمده ای هستند.

" فکر می کنم او باید در مورد آینده اش نگران باشد ولی در عین حال اگر او نگران آینده اش نباشد یک انسان نخواهد بود، واقعیت مساله این است که آنها باید چیزی برای هواداران به ارمغان بیاورند، هواداران خسته شده اند.

" دوست ندارم او از تیم برود، دوست دارم ببینم او کسی را به تیم می آورد تا از او کمک و مشورت بگیرد."

استیوارت رابسون ستاره سابق آرسنال نیز با دیکتاتور خواندن ونگر و اینکه او هیچ چیزی از فوتبال نمی فهمد به انتقاد از او پرداخت، رابسون از ونگر به خاطر رفتارش در کنار زمین در طول بازیها، آگاهی ضعیفش از نکات تاکتیکی و اداره باشگاه در سالهای گذشته انتقاد کرد.

" از حال و روزی که ونگر این روزها خودش را در آن گرفتار کرده است شرمنده هستم، او به بازیکنان درون زمین هیچ اطلاعاتی نمی دهد، او کارهای تاکتیکی با تیم انجام نمی دهد و به من گفته اند که او در تمرینات هم خیلی فعال نیست و در عین حال با رضایت راجع به همه چیز یاوه سرایی می کند.

" کادر فنی خوبی در آرسنال وجود دارد، استیو بولد، نیل بانفیلد و تری برتون همگی افراد سطح بالا و فوتبالی هستند ولی در حقیقت آنها نمی توانند با او بحث کنند چون ونگر یک دیکتاتور است.

" آرسن ونگر اصلاً خطرات را پیش بینی نمی کند، نمی تواند بازی خوانی کند، وقتی بازیها بر خلاف میل آنها پیش می رود و آنها اشتباهات زیادی انجام می دهند او در جهت برطرف کردن آنها قدم بر نمی داند و دلیل آن هم این است که او نمی داند چه چیزهایی اشتباه است.

" از دید من دوران او سه یا چهار سال پیش تمام شده بود، هواداران پشت او بودند و همیشه می گویند ما به او ایمان داریم ولی فکر نمی کنم در حال حاضر دیگر شاهد چنین مساله ای باشیم، از نظر تاکتیکی آرسنال بسیار ضعیف است، آنها از نظر دفاعی آماده نیستند و ونگر به خوبی بازی فوتبال را نمی فهمد. اگر شما ترکیبی از این مسائل را داشته باشید همیشه یک بازنده خواهید بود."

رابسون می گوید یک مربی جدید می تواند مسیر باشگاه را تغییر دهد.

" آرسنال بازیکنان خوبی دارد، خوب و نه عالی، آنها می توانند زیر نظر یک مربی بهتر از ونگر خیلی پیشرفت کنند.

" مسائل خیلی ساده ای وجود دارد که باید اصلاح شود و اگر اینها اصلاح شود آنها شانس خیلی بیشتری برای بردن چیزها خواهند داشت، ولی حضور ونگر در راس کادر فنی اجازه این کار را به آنها نمی دهد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : soccerway
بازدید: ۱,۲۳۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰