loading
در حال بررسی درخواست شما
بردن بازیها همه چیز نیست
بردن بازیها همه چیز نیست

بردن بازیها همه چیز نیست


آرسنال تا اینجای کار فصل بدی را پشت سر گذاشته و در ۱۵ بازی لیگ تنها ۵ پیروزی به دست آورده و مجددا به دلیل شانس کم برای کسب عنوان قهرمانی٬ به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

پس از شکست برابر سوآنزی هواداران آرسنال تیم را هو کردند. تام فاکس مدیر تجاری آرسنال میگوید با این وجود اعتبار برند آرسنال هنوز پابرجاست.

"باشگاه فوتبال آرسنال فقط در بردن بازیها خلاصه نشده است. ما در سراسر جهان هوادارانی پرشمار و متعهد داریم که میخواهند احساس کنند به باشگاه تعلق دارند و میخواهند از اینکه قسمتی از باشگاه هستند افتخار کنند و این اولویت اول من است.

"بدیهی است که هیچ چیز بیشتر از پیروزی در بازیها باعث افتخار هوادارن نمیشود. کارهای زیادی انجام میدهیم تا هوادارانمان احساس غرور کنند. پرورش استعدادهای جوان و تبدیل کردن آنها به بازیکنانی بزرگ باعث غرور هوادارانمان میشود.

"آمدن به استادیومی جدید. ۱۰ سال قبل زمانی که مدیریت تصمیم گرفت تا استادیوم جدیدی را بنا کند٬ همه چیز طبق خواسته ما بود٬ تنها آرسنال بود و منچستر یونایتد. ولی ما تصمیم بزرگی گرفتیم و استادیوم را با آن بودجه ساختیم که باعث غرور هوادارانمان شد.

"زمانی که هوادارانمان میبینند که ما میتوانیم توجه یکی از معتبرترین برندهای جهان را از نظر پولی و اقتصادی جلب کنیم - حتی اگر برای ۷ سال جامی برنده نشده باشیم٬ باعث میشود احساس غرور کنند.

"بنابراین اعتبار برند ما با چیزی بیشتر از بردن بازیها مورد ارزیابی قرار میگیرد."

فاکس باور دارد از دست دادن ستارگانی مانند روبین ونپرسی آسیبی به باشگاه نرسانده است و سران باشگاه هنوز به توانایی آرسن ونگر برای پرورش استعدادهای جوان ایمان دارند.

"ما به سرژ گنابری نگاه میکنیم که تنها ۱۷ سال سن دارد٬ به الکس چمبرلین نگاه میکنیم و یا به تئو ولکات. ما به این بازیکنان نگاه میکنیم و به مربی تیممان ایمان داریم که آنها را برای آینده پرورش دهد."

فاکس در مورد قرارداد جدید آرسنال با هواپیمایی امارات که اسپانسرینگ روی پیراهن را تا فصل ۲۰۱۸/۱۹ و نام استادیوم را تا سال ۲۰۲۸ تمدید کرد میگوید:"فوتبال میتواند یک صنعت پولساز باشد. باشگاه های فوتبال وارد بازار تجاری میشوند و واقعا با هر کسی که بیشترین پول را به آنها بدهد تجارت میکنند.

"زمانی که این قرارداد با امارات تمام شود٬ آنها ۱۳ سال نامشان بر روی پیراهن ما بوده است و این در مورد اینکه ما چگونه باشگاه فوتبال را اداره میکنیم صحبت میکند و اینکه به عنوان یک باشگاه فوتبال چه چیزی برای ما با اهیمت است.

"بنابراین این تنها در مورد پیدا کردن بهترین فرصت تجاری نیست."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۱۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : sport360
بازدید: ۹۰۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰