loading
در حال بررسی درخواست شما
خاطرات خوب ورمالن از گلش مقابل نیوکاسل
خاطرات خوب ورمالن از گلش مقابل نیوکاسل

خاطرات خوب ورمالن از گلش مقابل نیوکاسل


توماس ورمالن می گوید از آخرین دیدار مقابل نیوکاسل در ورزشگاه امارات که موفق شد گل دیرهنگام و حیاتی را در کمک به صعود آرسنال به لیگ قهرمانان به ثمر برساند خاطره خوبی دارد.

مدافع بلژیکی توپچی ها در دیدار برگشت فصل گذشته مقابل نیوکاسل موفق شد در آخرین لحظات بازی ارسال تئو ولکات را وارد دروازه حریف کند، گلی که باعث پیروزی حیاتی آرسنال در راه صعود به لیگ قهرمانان شد و اکنون کاپیتان آرسنال باور دارد تیمش توان شکست کلاغ ها برای دومین بار در سال 2012 را دارد.

ورمالن می گوید: " آن دیداری بود که خاطرات فوق العاده ای از آن دارم. موفق شدم در وقت های اضافی گل پیروزی بخشمان را به ثمر برسانم و فکر می کنم مهم ترین گلی بود که برای آرسنال به ثمر رسانده بودم.

" آن موقع تیم ها در لیگ بسیار به یکدیگر نزدیک بودند و ما به یک برد نیاز داشتیم تا برای نزدیک تر شدن به لیگ قهرمانان کمکمان کند. گل زدن در آخرین لحظات بازی احساس شگفت انگیزی بود و امیدوارم بازی شنبه نیز احساس مثبتی به ما بدهد."

نیوکاسل چهارشنبه در اولدترافورد با نتیجه 4-3 مغلوب منچستر یونایتد شد، ورمالن معتقد است این نشان می دهد که نیوکاسل توان ایجاد مشکل برای آرسنال را دارد و اذعان می کند از جایگاه نه چندان خوب نیوکاسل در این فصل لیگ برتر شگفت زده شده است.

" فکر می کنم نیوکاسل در دیدار مقابل منچستر یونایتد عملکرد بسیار خوبی داشت، بنابراین مشخص است که در دیدار این هفته یک تهدید برایمان خواهند بود.

" به ثمر رساندن سه گل در اولدترافورد همواره کار بزرگی است و در آن وضعیت شما معمولا انتظار دارید با یک تساوی یا پیروزی زمین را ترک کنید. در حال حاضر به نظر می رسد یونایتد همواره یک گل بیشتر از حریفانش به ثمر رسانده هرچند بار دیگر این موضوع اثبات شد.

" موقعیت نیوکاسل در لیگ مرا شگفت زده می کند، به ویژه زمانی که عملکرد خوبی که در فصل گذشته داشتند را می بینید. بیشتر تیمشان همان تیم است و این روزها عملکرد فوق العاده ای دارند.

" معتقدم آن ها مستحق امتیازات بیشتری از چیزی که اکنون دارند هستند اما به خوبی می دانیم که در لیگ همه چیز می تواند به سرعت تغییر کند. بازی سختی برایمان خواهد بود و باید آماده باشیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۷۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰