loading
در حال بررسی درخواست شما
رویای من مالکیت آرسنال است
رویای من مالکیت آرسنال است

رویای من مالکیت آرسنال است


عثمانوف مصاحبه ای اختصاصی با شبکه CNBC داشت که در آن از همه چیز صحبت کرد. از سهامش در شبکه اجتماعی فیسبوک تا شرکت موبایل مگافون روسیه که ۵۰٪ از سهامش در اختیار این مرد روسی است. طبیعتا ثروتمندترین مرد روسیه این شانس را داشت تا در مورد ۳۰٪ سهامش در آرسنال نیز صحبت کند و در مورد رویایش که مالکیت باشگاه است بگوید.


عثمانوف پیش از شروع پرسش و پاسخ در این زمینه٬ توضیحی در مورد گمانه زنی ها در مورد او و آرسنال ارائه کرد...

من نشنیده ام که آرسن ونگر مخالف حضور من در هیئت مدیره باشد. این را هرگز نشنیده ام و فکر هم نمیکنم چنین موضوعی مطرح باشد. مورد دوم٬ همیشه گفته ام که آقای ونگر یکی از بهترین مربیان فوتبال جهان است.

میخواهم به صورت واضح بگویم که او مشکلات بسیار بسیار زیادی در آرسنال دارد. قطعا اکنون کمتر٬ ولی در پنج سال اخیر هیئت مدیره از او حمایت کافی نداشت تا طرح هایش در آٰسنال را پیاده کند٬ این شامل نداشتن بودجه برای نقل و انتقالات٬ نگه داشتن بازیکنانش و سایر موارد میشود. این نظر من است.


ونگر اجازه داده بازیکنان فوق العاده ای باشگاه را ترک کنند. از دست دادن بازیکنی مانند روبین ونپرسی یک تراژدی برای باشگاه است.

این تصمیم از سوی آقای ونگر اشتباه بود. اگر جای او بودم ونپرسی را تا پایان فوتبالش در باشگاه نگه میداشتم. ولی او این تصمیم را اینگونه شرح داد که روبین میخواهد جایی برود که جام برنده شود.


در مورد بازیکنانی که آرسنال میتوانست جذب کند؟ مانند هازارد که به چلسی رفت. این اشتباه دیگری بود اینطور نیست؟

هرگز در تصمیمی که به من مربوط نمیشود دخالت نمیکنم. این سوال باید از ونگر پرسیده شود.


تصور کنید که شما مالک باشگاه بودید و متوانستید باشگاه را از نظر مالی حمایت کنید. آرسنالی که شما آن را اداره میکردید چگونه بود؟

درباره این مورد باید تصور کنم که در خواب هستم. مالکیت باشگاه رویای من است. در رویایم هرگز٬ هرگز اجباری برای اجرای خواسته هایم نخواهم داشت. تنها میپرسم که آیا به کمک من نیاز دارید؟ 
مورد دوم هم اینکه اگر مالک آرسنال باشم٬ ایده هایی در مورد کارهایی که باید برای باشگاه انجام شود خواهم داشت. برای مثال٬ در بخش تبلیغاتی. فکر میکنم سوالات زیادی در مورد موثر بودن مدیریت این بخش در آرسنال وجود دارد.
خواهیم دید و منتظر خواهیم ماند٬ شاید اگر روزی از این خواب برخواستم٬ رویا تعبیر شد و آرسنال مال من بود.


آیا با باشگاه های منچستر بر سر خرید بازیکنان رقابت خواهید کرد؟ آیا شاهد حضور بازیکنانی مانند مسی در آرسنال خواهیم بود؟‌ آیا ۱۰۰ میلیون پوند برای بازیکنی خرج خواهید کرد؟

برای مسی؟‌ فکر میکنم هر باشگاهی حاضر است برای مسی پول پرداخت کند٬ خصوصا اکنون. ولی نباید پول های هنگفت و غیر واقعی پرداخت کنید. شما باید این کار را به دست افراد حرفه ای بسپارید. کسانی مانند آرسن ونگر و مربیانی مانند او.


ولی قسمتی از سرمایه ۱۸ میلیارد دلاریتان را خرج خواهید کرد. اینطور نیست؟

این مربوط به پایداری تجارت است. پایداری تجارت مانند زمانی که در مورد سایر تجارت ها صحبت میکردیم. حالا زمان خرج های هنگفت است٬ فردا شاید این تصمیمات در فوتبال تغییر کند.


پس فکر میکنید قیمت ها در فوتبال پایین خواهند آمد و فوتبال کمتر پرمنفعت خواهد بود؟

هرچیزی محدودیتی دارد و زمانی که این محدودیت فرا برسد٬ هر چیزی از آن تبعیت خواهد کرد. این برای توسعه و تجارت هم صادق است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۳۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arseblog
بازدید: ۱,۷۳۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰