loading
در حال بررسی درخواست شما
لوکیچ: ونگر باید بماند
لوکیچ: ونگر باید بماند

لوکیچ: ونگر باید بماند

برخی منتقدان و بازیکنان سابق باور دارند پس از باخت شرم آور برابر بردفورد دوران ونگر به سر آمده اما لوکیچ با دلسوزی بیشتری به ماجرا نگاه می کند.

"شخصا فکر می کنم آرسن باید بماند. او نقشه ای دارد. اینکه آیا می تواند بازیکنانی که میخواهد را جذب کند موضوع دیگری است"

"خرید در ژانویه مثل شمشیری دو لبه است زیرا بازیکنان می خواهند بدانند دارند با باشگاهی قرارداد می بندند که به لیگ قهرمانان خواهد رفت یا نه؟"

"آرسنال بیش از اینکه ضعیف باشد بی ثبات بوده است. در این لحظه این بخشی از طبیعت تیم است زمانی که ونگر به اینجا آمد او پی ریزی قدرتمندی از یک باشگاه فوتبال در اختیار داشت"

"در مقایسه با درخت کریسمس، او درخت را داشت و تزئینات را روی آن قرار داد اما اکنون متاسفانه او اشیا تزئینی را دارد اما خود درخت را نه!"

"جایگزین کردن بازیکنانی که او در اختیار داشت سخت است چنان بازیکنانی به آسانی در دسترس نیستند. مطمئنم که آرسنال دوباره به ثبات می رسد اما افسوس که هواداران آرسنال بی تاب هستند."

لوکیچ هم معتقد است باخت در برابر بردفورد برای شمال لندنی ها نتیجه ای بسیار بد بوده است. اما او تاکید می کند که این اولین غول کشی جام های حذفی نبوده و آخرینش هم نخواهد بود.

"از هر زاویه ای که نگاه کنید نتیجه ی خوبی نبود اما در سال 1980 در آرسنال بودم ما به یورک سیتی رفتیم و در شبی زمستانی 1-0 به آنها باختیم قبلا هم از این اتفاقات افتاده است"

"پیش بینی نمی کردید آرسنال به بردفورد ببازد و این زیبایی فوتبال است. و اگر طرفدار آرسنال هستید البته این برایتان خوشایند نیست. این تیمی نبود که به آن ببازید"

"می توانید هر چه قدر که می خواهید تمرین پنالتی کنید اما این جایگزین ضربات پنالتی در استادیوم، تحت فشار و با آن اهمیت نخواهد شد. فقط می توانید مهارت خود را افزایش دهید"

"به عنوان یک دروازه بان به شما می گویم، این یک کار ذهنی است. چیزی که من را می رنجاند این است که اگر دروازه بان پنالتی را بگیرد می گویند ضربه، ضربه بدی بوده و اگر توپ گل شود حتما ضربه ی خوبی بوده بدون اینکه توجه کنند توپ تا چه حد به گوشه ی دروازه رفته[و دروازه بان مسیر درست را تشخیص داده است یا خیر؟] در هر صورت دروازه بان ها در موقع پنالتی ها اعتباری دریافت نمی کنند!!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Skysports
بازدید: ۸۷۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰