loading
در حال بررسی درخواست شما
متوقف کردن ولکات برای هرکس بسیار سخت است
متوقف کردن ولکات برای هرکس بسیار سخت است

متوقف کردن ولکات برای هرکس بسیار سخت است


ولکات در پیروزی 7-3 مقابل نیوکاسل موفق شد دومین هتریک این فصلش را انجام دهد و اکنون با 14 گل بهترین گلزن آرسنال در این فصل است و چمبرلین نمایش درخشات ولکات را تحسین می کند.

" این شگفت انگیز بود.پس از گل اول می توانستید چیز تازه ای در گام هایش ببینید. او سرحال بود و عملکرد خوبی در کارهای هجومی داشت.

" او در تمام فصل همینگونه بوده است. عملکرد درخشانی برای ما داشته و با وجود گمانه زنی هایی که درموردش وجود دارد به خوبی به کارش چسبیده است. او یک فوق حرفه ای است، دوست خوبی است و یکی از بچه های خوب رختکن است.

" برای ما بازیکن مهمی بوده و به او نیاز داریم که تا آنجا که بتواند این عملکرد را ادامه دهد. تمام بچه ها تا آنجا که بتوانند باید این عملکرد را داشته باشند. همه ما در حال همکاری با یکدیگر و تلاش برای کسب نتایج خوب هستیم.

" برای هرکس دفاع کردن مقابل بازیکنانی با سرعت او بسیار سخت است. زمانی که تغذیه می شود می تواند همواره تیم ها را مجازات کند. او در تمرینان نیز هیچ فرقی ندارد. واقعا خوب کار می کند.

" وقتی برای نخستین بار به اینجا آمد با بازیکنانی مانند آنری تمرین می کرد و مطمئنم بهترین درس ها را از آن ها آموخته است. از زمانی که در خانه بازی های آرسنال را تماشا می کردم تا کنون در حال بهتر و بهتر شدن است.

" او هنوز فقط 23 سال سن دارد و در حرفه اش به بلوغ کافی رسیده است. او یک بازیکن حرفه ای بسیار خوب است و این را داخل و خارج از زمین مسابقه نشان می دهد. او شخصیت واقعا خوبی در میان ماست."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۶۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰