loading
در حال بررسی درخواست شما
ورمالن: منفی بودن هرگز در روش من قرار ندارد
ورمالن: منفی بودن هرگز در روش من قرار ندارد

ورمالن: منفی بودن هرگز در روش من قرار ندارد


کاپیتان توپچی ها می داند که پس از شکست 2-0 آرسنال مقابل سوانسی در هفته گذشته یک سری نگرش منفی درمورد آن ها به وجود آمده اما می گوید تنها یک راه برای تغییر این روند و خوش بین باقی ماندن برایشان وجود دارد.

ورمالن می گوید: " این را قبول دارم که در زمان سختی قرار داریم اما تنها چیزی که باید انجام دهیم ماندن در کنار یکدیگر است.

" به نظر می رسد در حال حاضر نگرش منفی زیادی در میان مردم خارج از باشگاه وجود دارد و من قصد پیوستن به آن ها را ندارم؛ زیرا این راه رسیدن به هرچیزی نیست. به نظر می رسد برخی افراد منفی بودن را دوست دارند و ظاهرا به طریقی باید شادتر شوند اما این نگرش من و هم تیمی هایم نیست.

" بیایید مثبت باشیم، با اینکه از کارهای اشتباهی که انجام داده ایم آگاهیم و مطمئن شویم که همچنان به مبارزه کردن ادامه می دهیم."

این مدافع بلژیکی تاکید می کند که مشکلات اخیر توپچی ها به دلیل کم کاری آن ها نیست.

" سخت است که دقیقا گفت در چند دیدار اخیر کجای کارمان اشتباه بوده است. همه سخت تلاش می کنند و این در تیم ما هرگز به عنوان یک مشکل نبوده، می توانم به شما اطمینان دهم.

" گاهی اوقات با دوره هایی مواجه می شوید که کارها مطابق خواسته و انتظارتان پیش نمی رود اما ما در تمرینات برای بازگشت به بازی معمول خود تلاش زیادی انجام می دهیم، ایجاد فرصت های گلزنی و قرار دادن حریفان زیر فشار زیاد. این چیزی است که می خواهیم در بازی مقابل وست بروم انجام دهیم."

تیم استیو کلارک با وجود دو شکستی که داشته در حال حاضر در رده پنجم جدول رقابت ها قرار دارد و ورمالن متوجه است که توپچی ها دیدار دشواری مقابل آن ها دارند.

" این دیدار یکی دیگر از بازی های دشوار خواهد بود، در حال حاضر آن ها خوب پیش می روند. همه ما آزمونی که در آخرین روز فصل گذشته مقابل آن ها داشتیم را به خاطر داریم.

" من از تیم ملی بلژیک روملو لوکاکو را می شناسم اما آن ها بازیکنان خطرناک دیگری نیز دارند. تیمی بسیار سرعتی و فیزیکی هستند و ممکن است بیشتر از سوانسی در هفته گذشته روی ضد حملات کار کنند.

" برای پیروزی باید عملکرد واقعا خوبی ارائه دهیم اما به این بازی به عنوان یک فرصت بزرگ نگاه می کنم. در فوتبال خیلی از چیزها می تواند بسیار سریع تغییر کند، از منفی به مثبت و بالعکس و به دست آوردن این سه امتیاز برای بازگشت به مسیر رقابت به ما کمک خواهد کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۱۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۹۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰