loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: اکثر هواداران حامی من هستند
ونگر: اکثر هواداران حامی من هستند

ونگر: اکثر هواداران حامی من هستند



شاگردان ونگر در ویلا پارک به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل نرسیدند و همین باعث شد هواداران آرسنال در پایان بازی با شعارهایی نا رضایتی خود را بروز دهند، ونگر معتقد است رسانه ها بیش از حد این مساله را بزرگ جلوه دادند.

"  اینکه پس از تساوی 0-0 در ویلا بعضی از هواداران ناراضی باشند را درک می کنم چون من هم راضی نیستم،  من هم می خواهم بازی را برنده شوم.

" تنها چیزی که می توانم بگویم این است که در رسانه های مدرن همیشه نظرات افراطی انتخاب می شوند و به عنوان نظر اکثریت نشان داده می شوند، در حالی که همیشه شرایط اینگونه نیست.

" این بدین معنی است که نظرات کسانی که بلند تر فریاد می زنند معمولاً بیان می شود چون آنها جالب هستند و راحت تر پذیرفته می شوند، ولی این نظرات همیشه نظر اکثریت را بیان نمی کند.

" من تصور نمی کنم نظر اکثریت هواداران مثل نظر این اقلیت افراد باشد."

با این حال ونگر می گوید این اعتراضات او را از مسیرش که رساندن تیم به جایی که توانایی آن را دارند دور نمی کند.

" ببینید، من نگران خودم نیستم، من نگران باشگاه و تیم هستم و تمام تلاشم را برای باشگاه و تیم انجام می دهم، و فکر می کنم همیشه تعهد و وفاداری 100 درصد خودم را به این باشگاه نشان داده ام.

" من فقط می توانم هر چه در توان دارم بگذارم و اجازه دهم مردم در مورد آن قضاوت کنند، این مساله اصلاً دردناک نیست، من مصمم هستم که هر چه در توان دارم ارائه کنم.  در حال حاضر ما در همه جبهه ها در حال مبارزه هستیم، کار من این است که از پتانسیل موجود در تیم بهترین خروجی را بگیرم.

" برای مثال در انتهای فصل پیش که سوم شدیم، من فکر نمی کنم توانایی موجود در آن تیم بیش از این بود، این  که بتوانم از توانایی تیم حداکثر خروجی را بگیرم باعث غرور من نیز می شود.

" همانطور که ما لیگ برتر را بدون شکست برنده شدیم، کاری که هیچکس دیگری انجام نداده است، فکر نمی کنم بتوان کاری بیشتر از این انجام داد.

" من می خواهم وقتی در پایان فصل جلوی آینه می ایستم و با خودم فکر می کنم "آیا می توانستم کاری بیشتر از این انجام دهم؟" از عملکرد خودم راضی باشم، فقط همین."

آرسنال امشب مهمان اورتونی است که دیوید مویس هدایت آن را به عهده دارد، ونگر کارهایی که مویس در این باشگاه انجام داده را ستایش می کند ولی می گوید کاری که او در سالهای اخیر انجام داده تفاوت زیادی با دیوید مویس نداشته است.

" قطعاً او را به خاطر کاری که در اورتون انجام داده ستایش می کنم، اما من می توانم تراز مالی خودمان را در 16 سال گذشته به شما نشان دهم و شما پس از دیدن آن متحیر می شوید.  کاری که اورتون با بودجه محدود انجام داده خارق العاده است اما ما هم پول خیلی بیشتری نسبت به آنها خرج نکرده ایم و توانسته ایم خودمان را در سطحی بالا حفظ کنیم.

" مردم فراموش می کنند که ما استادیوم جدیدی ساختیم و باید با منابعی محدود کارمان را پیش می بردیم و همچنان باشگاه را در سطحی بالا نگه داریم.

" ما برای سیزدهمین سال پیاپی به جمع شانزده تیم پایانی لیگ قهرمانان راه پیدا کردیم و حالا با توجه به منابع مالی که در اختیار داریم می توانیم تضمین کنیم که در سیزده سال آینده نیز همین اتفاق خواهد افتاد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com - ESPN - London24
بازدید: ۸۹۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰