loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: محدودیت مالی آرسنال پایان یافته است
ونگر: محدودیت مالی آرسنال پایان یافته است

ونگر: محدودیت مالی آرسنال پایان یافته است


ونگر پس از پیروزی 5-2 مقابل ردینگ نسبت به آینده خوشبین تر شده و این درحالی است که پیش از آن آرسنال با شکست مقابل تیم لیگ دویی بردفورد از جام اتحادیه حذف شد و با انتقادات زیادی نیز مواجه شده بود.

اکنون این مرد فرانسوی اذعان کرد باشگاه پس از پشت سر گذاشتن دوره سخت مالی به دلیل ساخت ورزشگاه جدید در حال حاضر از نظر مالی در وضعیتی قرار دارد که می تواند مبلغ قابل توجهی را برای نقل و انقالات اختصاص دهد.

ونگر امیدوار است باشگاه قادر به جذب بزرگ ترین ستاره ها در آینده و جلوگیری از خروج درخشان ترین استعدادهایش به دلیل قراردادهای مالی بهتر باشد.

رئیس می گوید: " ما دوره ای که در آن پتانسیل مالی محدودی داشتیم را پشت سر گذاشته ایم. زمانی که به ورزشگاه جدیدی نقل مکان می کنید این اتفاق می افتد اما ما بر آن دوره غلبه کرده ایم و خوشبختانه اکنون قادر هستیم تا درمورد نقل و انتقالات و قراردادها کمی قانع کننده تر عمل کنیم."

بر اساس گزارشات باشگاه در آغاز سال جدید میلادی آماده اعلام خبر امضای قرارداد جدید و طولانی مدت با پنج بازیکن خود از جمله جک ویلشر است. ونگر تاکید می کند بسیار امیدوار است که هسته جدید انگلیسی آرسنال طی چند سال آینده این تیم را برای بازگشت به مسیر رقابت در کسب عناوین سوق دهد.

با این حال ونگر به جوانان تیمش نظیر ویلشر هشدار می دهد که آن ها برای بازگرداندن آرسنال به این مسیر باید در قالب یک تیم باشند و از فرصت هایشان استفاده کنند.

" باوردارم که هسته خوبی از بازیکنان جوان انگلیسی دراختیار داریم. امیدوارم بتوانیم تیمی بر پایه تمام این بازیکنان جوان انگلیسی بسازیم که قادر باشند به عناوینی دست یابند.

" همچنین معتقدم زمانی که باشگاه به بازیکنان جوانش شانسی می دهد در جایی نیز آن ها باید بگویند: ' بیایید این را با هم انجام دهیم.'؛ زیرا باید به بازیکنان این مساله را آموخت که گاهی اوقات سرنوشت در دستان خودشان است و باید خواهان پیروزی با یکدیگر باشند."


یکی از بازیکنانی که ممکن است در آینده بلند مدت آرسنال قرار نداشته باشد تئو ولکات است که مذاکرات درمورد تمدید قراردادش همچنان ادامه دارد. ونگر تاکید می کند اگر امضای قرارداد جدید تنها به خود او بستگی داشت تا کنون انجام شده بود اما عوامل دیگری نیز در این مساله دخیل هستند.

** صحبت های آرسن ونگر درمورد تمدید قرارداد ولکات


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : ESPN
بازدید: ۱,۳۱۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰