loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر و ساخت بازیکنان بومی بیشتر
ونگر و ساخت بازیکنان بومی بیشتر

ونگر و ساخت بازیکنان بومی بیشتر


آرسنال برنامه ای بلند مدت برای تغذیه تیم اصلی از تیم جوانان داشته و جک ویلشر و کیرون گیبس نمونه های آن در تیم فعلی هستند.

اما با این وجود ونگر خواستار پیشرفت در این مهم است و امیدوار است سه چهارم تیم در آینده بومی باشند و تیم یک هسته بریتانیایی داشته باشد.

" ما همیشه بازیکنان زیادی را از سیستم جوانان به تیم اصلی اضافه کرده ایم، ولی حالا می خواهیم بیشتر روی این مساله بومی سازی کار کنیم که فکر می کنم در حال انجام آن هستیم.

" در طول زمانی که اینجا هستم فکر می کنم در حال حاضر بیشترین تعداد بازیکنان انگلیسی را در تیم داریم یا بهتر است بگویم بریتانیایی چون آرون رمزی را هم باید جزو این دسته دانست. همه آنها استعداد و کیفیت خوبی دارند.

" ولی مدل ایده آلی که ما در آرسنال می خواهیم این است که هسته اصلی تیم از سیستم آکادمی باشگاه باشد و در کنار این استعدادهای فوق العاده ای را از بیرون به تیم اضافه کنیم."

ونگر معتقد است ساختن یک تیم با بازیکنانی که از سنین پایین در باشگاه بوده اند مزایای زیادی دارد و می گوید باشگاه با قدرت روی ادامه این برنامه کار می کند.

" ما همیشه این کار را کرده ایم، در درجه اول به این خاطر که امنیت و ثبات را تضمین کنیم. ما هیچوقت نمی خواهیم از یک سطح خاص پایین تر برویم.

" اگر بتوانید بازیکنان مناسبی را در سنین پایین جذب کنید می توانید روح تیم را بسازید، وقتی بازیکنان در کنار یکدیگر بزرگ می شوند نسبت به زمانی که بازیکنانی را از کشورهای مختلف دنیا دارید احساس اتحاد و همکاری بیشتری در زمین دارند.

" پس این مساله باعث به وجود آمدن روحیه و نگرشی قوی در تیم می شود، چیزی که شما نمی توانید با جذب بازیکنان از سراسر دنیا آن را به دست بیاورید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۱۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰