loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: اکنون باید کمی شتاب بگیریم
ویلشر: اکنون باید کمی شتاب بگیریم

ویلشر: اکنون باید کمی شتاب بگیریم


تیم آرسن ونگر دوشنبه هفته گذشته در خانه ردینگ با عملکردی درخشان موفق به پیروزی 5-2 شد و سپس در خانه ویگان با تک گل میکل آرتتا ار روی نقطه پنالتی سومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر را به دست آورد.

این پیروزی های متوالی آرسنال را در جمع چهار تیم برتر لیگ قرار داده و ویلشر از نشان دادن ویژگی های مختلف شخصیت تیمش خوشحال است.

" می دانیم با توجه به آب و هوا و جو موجود آمدن به خانه ویگان و بازی کردن مقابل آن ها دشوار است اما انتظار نداشتیم نتیجه ای مانند دیدار مقابل ردینگ را مقابل ویگان هم کسب کنیم. به نظر من این نتیجه مکمل پیروزی هفته گذشته بود و اکنون می توانیم آن را گسترش دهیم.

در این موقع از سال تنها به کسب نتایج نیاز دارید. امروز تفاوتی نداشت با چه نتیجه ای پیروز می شدیم. همه ما می دانیم ویگان چگونه تیمی است. آن ها مربی و بازیکنان بزرگی دارند اما ما امتیازات بازی را به دست آوردیم.

" همه می دانیم کریسمس زمان مهمی در این لیگ است. اکنون باید کمی شتاب بگیریم و تنها این پیروزی ها می تواند به آن کمک کند.

" می دانیم توانایی داشتن عملکردی خوب در این لیگ را داریم. ما متحد هستیم و می توانستید این را در بازی مقابل ویگان ببینید.

" ما هرگز شخصیت خود را زیر سوال نبرده ایم. مردم آن را زیر سوال می برند اما ما هرگز این کار را نمی کنیم. می دانیم یک ترکیب به همراه روحیه تیمی فوق العاده ای داریم. این شنبه در زمین مسابقه اثبات شد.

" اما می دانیم بازی های سختی در پیش داریم. یک هفته برای ریکاوری وجود دارد و سپس در امارات باید به مصاف نیوکاسل برویم. انتظار داریم بازی های خانگی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. باید برای آن تلاش کنیم.

" سپس باید در خانه ساوتهمپتون به میدان برویم که برای سقوط نکردن می جنگد و به امتیارات نیاز دارد اما ما یک هفته برای ریکاوری زمان دراختیار داریم؛ بنابراین از روز کریسمس لذت خواهیم برد و دوباره در آخر هفته به سوی بازی ها می رویم."

هافبک 20 ساله توپچی ها که پس از بازگشت از مصدومیت فرم آماده ای داشته مدتی قبل قرارداد جدیدی با باشگاه امضا کرد و در این مورد می گوید:

" امضای قرارداد جدید بسیار خوب بود و برای تمام حمایت هایی که باشگاه از من کرده سپاسگزارم.

" این یک باشگاه فوق العاده است و همه می توانند این را ببینند. برای من اینجا مانند خانه ام است. دوستان و خانواده ام نزدیکم هستند. من در این باشگاه رشد کرده ام، بنابراین واقعا احساسی شبیه بخشی از این خانواده بودن را دارم.

" فکر می کنم تعهدم به باشگاه را نشان داده ام و آن نیز در قبال من همین گونه بوده اند، بنابراین معتقدم چیز خوبی برای ادامه دادن با هم داریم."



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com & Sky Sports
بازدید: ۹۸۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰