loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: باید برخیزیم
ویلشر: باید برخیزیم

ویلشر: باید برخیزیم


توپچی ها سه شنبه با شکست مقابل بردفورد از جام کپیتال وان حذف شدند و در شش دیدار اخیرشان در تمام رقابت ها فقط یک پیروزی داشته اند.

ویلشر می داند اکنون زمانی مناسب برای بازیابی فرم تیم است و می گوید تمام تیم مسئولیت تضمین کسب سه امتیاز مقابل ردینگ را بر عهده دارند.

جک می گوید: " ما چند رهبر فوق العاده در این تیم داریم، بازیکنانی مانند توماس ورمالن و میکل آرتتا اما تمام بازیکنان توان این رهبری را دارند. اکنون همه باید برخیزیم، در حال گذراندن زمان دشواری هستیم اما باید در کنار هم و متحد بمانیم.

" در حال حاضر بسیاری از مردم در حال انتقاد از مربی هستند اما زمانی نیز وجود خواهد داشت که آن ها به بازیکنان نگاه کنند و ما را بازخواست کنند. ما این را نمی خواهیم، بنابراین باید برخیزیم و جبران کنیم.

" باید به این نتیجه برسیم که آن مساله اصلی است. می دانیم آسان نخواهد بود، به خصوص پس از داشتن شکست مقابل بردفورد.

" همچنین آن ها هم می توانند فوتبال بازی کنند، حتی اگر از لیگ پایین باشند برای پیروزی از جانشان می گذرند، بنابراین ما باید آستین هایمان را بالا بزنیم، وارد میدان شویم و چیزی که در آن خوب هستیم را انجام دهیم؛ که حفظ توپ در زمان ایجاد فرصت هاست و می دانیم باید آن را به ثمر بنشانیم.

" فکر می کنم از نظر فنی بهترین تیم اینجا هستیم. ما به خوبی توپ را حفظ می کنیم و این چیزی است که برای انجام دادنش مقابل ردینگ باید تلاش کنیم. باید برای ایجاد فرصت های گلزنی تلاش کنیم، از آن ها پیش بی افتیم و و همچنین وظایف دفاعی خود را به یاد داشته باشیم.

" به محض از دست دادن توپ باید آن را پس بگیریم. تا وقتی توپ را دراختیار داریم حریف نمی تواند گلزنی کند. این نقطه ای است که از آن شروع می کنیم و سپس زمانی که فرصت های گلزنی ایجاد کردیم باید آن ها را به ثمر بنشانیم."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۹۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰