loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: تا کریسمس به آمادگی کامل می رسم
ویلشر: تا کریسمس به آمادگی کامل می رسم

ویلشر: تا کریسمس به آمادگی کامل می رسم


جوان 20 ساله توپچی ها پس از مدت ها انتظار سرانجام در ماه اکتبر در دیدار مقابل کوئینز پارک رنجرز به میادین بازگشت و تا اینجا 5 بازی برای تیم اصلی انجام داده است که در آخرین دیدار مقابل مونپلیه گل هوشمندانه ای به ثمر رساند.

آرسن ونگر پس از بازگشت جک از مصدومیت 17 ماهه توانایی او برای قرار گرفتن در جریان مسابقات را ستوده است و ویلشر نیز باور دارد در آستانه بازگشت به بهترین فرمش قرار دارد.

" پیش از این هرگز مصدومیتی نداشته ام؛ بنابراین تعیین اینکه چقدر زمان می برد تا آمادگی کامل و بهترین فرمم را به دست آورم دشوار است.

" چهارشنبه شب در دیدار مقابل مونپلیه بازی را بی دقت و بی نظم شروع کردیم و من از کسانی بودم که بارها توپ را لو دادم. زمانی که بازگردید و در یک بازی شروع بدی داشته باشید برایتان سخت است اما ما در اینجا بازیکنان بزرگی داریم که شما رو به جلو سوق می دهند.

" از لحاظ درصدی 80 تا 85 درصد آمادگیم را به دست آورده ام. با انجام هر بازی احساس بهتر و بهتری پیدا می کنم و فکر می کنم از رئیس شنیدم که گفت در کریسمس بازگشت به بهترین فرمم را خواهید دید. به عقیده من این یک زمانبندی منطقی است."

ویلشر پیش از این پس از بازگشت به میادین مقابل منچستر یونایتد و تاتنهام قرار گرفته است و خودش نیز از این مسیر راضی است.

" کار سخت تر از این نمی شود که ابتدا در خانه منچستر یونایتد و سپس در خانه خود مقابل تاتنهام قرار گیرید اما این ها دیدارهایی است که می خواهم در آن ها بازی کنم.

" این لیگ برتر است و در لیگ برتر هیچ بازی آسانی نخواهید داشت حتی اگر مقابل تیم های به اصطلاح کوچک تر بازی کنید. آن ها به هیچ وجه آسان نیستند. لیگ برتر به سختی و فشارش مشهور است و این برای تمام تیم ها صدق می کند.

" در بازی های پیش و رو ممکن کیفیت کمی بهتر و بازی ها کمی دشوارتر شود و شما نگرانی بیشتری داشته باشید اما رئیس نشان داده که به من ایمان دارد. به بازی های بیشتری زیر فشار و به طور منظم نیاز داشتم و او این فرصت را به من داد؛ بنابراین برای آن از او سپاسگزارم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۹۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰