loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: در حال هماهنگی با سایرین هستم
ویلشر: در حال هماهنگی با سایرین هستم

ویلشر: در حال هماهنگی با سایرین هستم


هافبک ملی پوش آرسنال پس از 17 ماه مصدومیت در ماه اکتبر به تیم اصلی بازگشته و تاکنون در پنج دیدار به میدان رفته است که در این بین در کنار هم تیمی های جدیدش نظیر سانتی کازورلا، میکل آرتتا، لوکاس پودولسکی و الکس اوکسلید چمبرلین قرار گرفته است.

ویلشر اذعان می کند بازگشتش به همان مسیر گذشته کمی زمان می برد اما انتظار دارد خیلی زود خط میانی آرسنال سطح بالایی پیدا کند.

" فکر می کنم با نصف آن ها هماهنگ شده ام. این تیم نسبت به تیمی که در سال 2011 در آن بازی می کردم متفاوت شده است؛ زیرا سسک و نصری و همچون بازیکنانی در آن تیم حضور داشتند اما واضح است که در حال حاضر بازیکنان جدیدی در تیم هستند.

" فکر می کنم کم کم با سرعت روشی که بازی می کنند تطبیق یابم و به سبک بازی آن ها عادت کنم. باور دارم طی چند ماه آینده بیشتر و بیشتر با بازیکنانی مانند کازورلا و آرتتا هماهنگ می شوم و در خط میانی واقعا بهتر می شویم.

" بازی هجومی از یکی از بخش های مهم بازی ماست. در خط دفاعی تغییری نداشته ایم. فقط پر به اینجا آمده و بقیه همان بازیکنان هستند. من باید با سبکی که در هنگام حمله کردن داریم هماهنگ شوم.

" در دیدار مقابل مونپلیه برای نخستین بار در کنار چمبو قرار گرفتم. او یک سال و نیم در اینجا حضور داشته اما این نخستین باری من در کنار او بود. قرار گرفتن در کنارش خوب بود. او بازیکن بسیار خوبی است. داشتن یک پسر انگلیسی دیگر در تیم خوب است و او واقعا در حال پیشرفت است.

" یک سال و نیم پیش زمانی که برای نخستین بار به اینجا آمد بازیکن خوبی بود اما در حال حاضر شما می توانید ببینید که تا چه اندازه پیشرفت کرده است. اعتماد به نفسی که دارد برای این سن یک شوخی است. داشتن او در تیم خوب است."

همکاری کازورلا و ویلشر درون زمین در حال شکوفایی است و هافبک 20 ساله توپچی ها شدیدا تحت تاثیر این بازیساز اسپانیایی قرار گرفته است.

" مردم می گویند او بهترین خرید فصل است و من نیز با آن موافقم. او فوق العاده کار کرده است. سبک بازیش بسیار نرم است و با همین روش بازیکن مقابلش را مغلوب می سازد. ریز نقش است اما بازیکنان را گیج و متحیر می کند. او مانند یک بازیکن اسپانیایی با قلبی انگلیسی بازی می کند.

" او از گذاشتن پایش در طرف توپ در زمین هیچ ترسی ندارد و برای تیم فوق العاده بوده است. همچنین او پسر بسیار خوبی است."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۴۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰