loading
در حال بررسی درخواست شما
پیرس: نمی توانید به راحتی شکست بخورید
پیرس: نمی توانید به راحتی شکست بخورید

پیرس: نمی توانید به راحتی شکست بخورید


اسطوره توپچی ها پنج شنبه برای امضای دی وی دی برترین بازی های آرسنال در لیگ برتر از فروشگاه توپچی ها دیدن کرد و ما نیز درمورد دربی شنبه مصاحبه ای با او انجام دادیم.


رابرت شنبه دربی شمال لندن مقابل تاتنهام برگزار خواهد شد. آیا زمانی که در آرسنال حضور داشتی واقعا مشتاقانه در انتظار این بازی ها بودی؟

بله، بسیار زیاد؛ زیرا این یک دربی و یک بازی بزرگ است. این همواره یک بازی دشوار با جوی سنگین است اما فراتر از این ها شما نمی توانید به آسانی از عهده شکست در آن برآیید. در طول این سال ها رقابت بزرگی بین این دو باشگاه توسعه یافته و به همین دلیل زمانی که در خانه بازی می کنید هواداران از شما فقط پیروزی می خواهند.


خاطرات مورد علاقه ات از این بازی ها چیست؟

خاطرات زیادی دارم. از نقطه نظر شخصی به اندازه کافی خوش شانس بودم که توانستم در لیگ برتر و جام حذفی گل های زیادی مقابل تاتنهام به ثمر برسانم. با وجود اینکه می دانستم بازی مقابل تاتنهام واقعا سخت است و بازیکنان آن ها همواره برای شکست ما آماده هستند همیشه از بازی مقابل آن ها لذت می بردم و به همین دلیل است که همواره از بازی مقابل اسپرز لذت می بردم!


8 گل در 12 دیداری که مقابل تاتنهام قرار گرفتی به ثمر رسانده ای. فکر می کنی چرا مقابل آن ها چنین رکورد خوبی داری؟

نمی دانم، سوال خوبی است! همینطور که پیش از این اشاره کردم واقعا از بازی کردن مقابل آن ها لذت می برم، به حصوص در هایبوری، جایی که همیشه جو واقعا خوبی داشت و من ارتباط فوق العاده ای با هواداران داشتم اما تیم های حاصی وجود دارد که شما همیشه مقابل آن ها خوب بازی می کنید.


فتح لیگ برتر در خانه تاتنهام در سال 2004 چقدر برایت هیجان انگیز بود؟

نه تنها برای من، بلکه برای بازیکنان، آرسن ونگر و به خصوص برای هواداران هیجان انگیز بود. این اتفاق بسیار ویژه و خاصی بود چرا که شاید دیگر هیچ گاه مسجل کردن قهرمانی ما مقابل تاتنهام و بزرگ ترین رقیبمان محقق نمی شد. مطمئنم اگر از هواداران آرسنال این سوال رو بپرسید آن ها نیز خواهند گفت آن یکی از بهترین لحظاتشان است.


چقدر از پیروزی آرسنال در دیدار شنبه مقابل تاتنهام اطمینان داری؟

پیروزی در بازی های دربی همیشه سخت است اما باید تا پایان به خوبی بجنگید. بازیکنان می دانند دیدار دشواری خواهد بود؛ بنابراین باید روحیه تیمی خوب و سطح انگیزه بالایی داشته باشید و این همیشه حیاتی است. اگر این را داشته باشید توان شکست هر تیمی را دارید.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۲۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۰۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰