loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرلین: می توان اتحاد را در میان ما دید
چمبرلین: می توان اتحاد را در میان ما دید

چمبرلین: می توان اتحاد را در میان ما دید



هافبک 19 ساله آرسنال یکی از بازیکنان حاضر در شکست مقابل بردفورد در جام اتحادیه بود که با انتقادات زیادی نیز مواجه شدند.

اوکسلید چمبرلین به همراه هم تیمی هایش برای جبران آن نتیجه ضعیف باید شش روز صبر می کردند اما موفق شدند در خانه ردینگ با نمایشی خیره کننده با نتیجه 5-2 به برتری برسند.

چمبرلین می گوید: " در زمان های سخت متحد باقی ماندیم و برای مطمئن شدن از خروج از این دوره هنوز هم متحد هستیم.

" نتیجه گیری همواره خوب است؛ زیرا این چیزی است که در پایان روز به آن نیاز دارید. اگر نتیجه نگیرید مردم شما را زیر سوال می برند و پیش از این همین کار را می کردند. در این دوره دشوار واقعا متحد بوده ایم و رئیس نیز ما را متحد نگه می داشت و به چیزی که انجام می دادیم اعتماد داشت.

" امشب رفتن به آنجا و نتیجه گیری برایمان مهم بود. این را انجام دادیم و اکنون می دانیم بازی دشوار دیگری مقابل ویگان در پیش داریم، بنابراین باید خود را برای یک بازی دیگر آماده کنیم و از کسب دوباره نتیجه ای مثبت اطمینان حاصل کنیم.

" می دانیم پیش از کریسمس بازی های پرفشار و با فاصله زمانی کمی در پیش داریم. این برای همه دوره بسیار مهمی است. اگر بتوانید با یکدیگر نتایج خوبی به دست آورید و امتیارات را جمع کنید سپس برای موفقیت در پایان فصل در وضعیت خوبی قرار می گیرید."

چمبرلین در دیدار مقابل ردینگ با استفاده از سرعت و خلاقیتش برای نفوذ سایر بازیکنان مانند سانتی کازورلا فضای بیشتری ایجاد می کرد. چمبرلین می گوید کسب سه امتیار در اولویت بود اما مشتاق است تا در گلزنی و گل سازی تیمش سهم بیشتری داشته باشد.

" می خواهم بیشتر از این گلزنی و گل سازی کنم، بنابراین زمانی که مانند امشب در این کار موفق نیستم دائما از خودم انتقاد می کنم اما تا وقتی که بچه ها پیروز می شوند نکته اصلی همین است.

" برای عملکرد مناسب با توپ و بدون توپ به تلاش و سخت کوشی ادامه می دهم. می دانم سخت کار کردن برای اینکه به طور کامل بازگردم مهم است. هز موقع که شانس بازی کردن دریافت کنم می توانم برای ارائه صد در صد تلاشم تعهد دهم و همچنین به دنبال تاثیر بیشتر در گل ها نیز خواهم بود.

هرگز از خودم راضی نیستم. می دانم شانس بسیار خوبی دریافت کردم، بنابراین زمانی که فرصتی پیش می آید و نمی توانم از استفاده کنم یک پسر خوشحال نیستم. فکر می کنم این برای ارائه بهترین عملکردم بهترین راه باشد. همواره نسبت به خود سخت گیرم و برای تلاش بیشتر به خودم فشار می آورم.

" همچنین متوجه شده ام که هواداران نیز در قبال من همین طور هستند. من فقط به تلاش و پشتکار داشتن ادامه می دهم و سخت کوشی را در بازی و تمرینات ادامه می دهم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۶۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰