loading
در حال بررسی درخواست شما
ژیرو: برای پیشرفت هنوز جا دارم
ژیرو: برای پیشرفت هنوز جا دارم

ژیرو: برای پیشرفت هنوز جا دارم


این مهاجم ملی پوش فرانسوی در این فصل در مجموع 7 گل به ثمر رسانده که 4 گلش در ماه نوامبر بوده است و با ارائه چندین نمایش برجسته در خط حمله توانسته علاقه هواداران نسبت به خود را به دست آورد.

او معتقد است شروع گلزنیش مقابل کاونتری و وستهام در چند ماه قبل او را برای پشت سر گذاشتن فصلی موفقیت آمیز آماده کرده است.

" من در آغاز فصل احساس خوبی داشتم اما رقابت های یورو 2012 نشان داد که روند آماده سازی برای برخی از ما کمی متفاوت بوده است. این بدان معنا بود که من برای شروع لیگ برتر کاملا آماده نبودم و باید در روشی متفاوت کار می کردم.

" زمانی که نخستین گلم را به ثمر رساندم همه چیز بهبود یافت، هرچند اطمینان داشتم که اگر در تمرینات به سختی کار کنم می توانستم همیشه گلزنی کنم. در اینجا حمایت هواداران، هم تیمی هایم و کارکنان را احساس می کردم و این واقعا برایم مهم بود.

" گلزنی مقابل کاونتری یک احساس راحتی و آرامش بود و گلزنی مقابل وستهام نیز به همین شکل بود.

" اگر نگاه کنید متوجه می شوید که آغاز فصل من و شروع خوبم واقعا از آنجا بود و همه چیز برایم شروع شد. پس از آن پیشرفت خوبی در بازی ها داشتم . موفق شدم گلزنی و گل سازی کنم. آمار گلزنی من نسبت به دقایقی که بازی کرده ام بسیار خوب است.

" این چند ماه جالب بوده اما می خواهم تلاش بیشتری انجام دهم. من بازیکن آرسنالم و طبیعی است که انتظارات بالاست."

با نزدیک شدن به کریسمس تب و آن آن شروع شده که بخش مهمی از مرحله وفق یافتن بازیکنان خارجی با فوتبال انگلیس است و ژیرو می گوید به خوبی با نحوه برگزاری جشن در این کشور آشناست.

" این درواقع نخستین تجربه من نیست. دو سال قبل برای تعطیلات در طول کریسمس در اینجا حضور داشتم و با وجود سرد بودن هوا بسیار از آن لذت بردم!

" جو بسیار خوبی وجود داشت و می توانستید ببینید این دوره از سال تا چه اندازه برای مردم انگلیس مهم است. من و همسرم چند روز قبل یک درخت و مقدار زیادی وسایل دکوری و تزئینی خریدیم، بنابراین ما آماده خواهیم بود! مرکز لندن با این چراغ ها و تزئینات خارق العاده شده و جلوه ای دوست داشتنی به خود گرفته است.

" البته ما در آغاز کریسمس بازی داریم، بنابراین امسال تعطیلاتی نداریم اما خانواده ام برای اینکه در کنار هم جشن بگیریم به اینجا خواهند آمد. خانواده برای من مهم است، بنابراین از دیدن آن ها خوشحال خواهم شد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۱۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۶۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰