loading
در حال بررسی درخواست شما
گیبس: نمی توانیم وظایف دفاعی خود را نادیده بگیریم
گیبس: نمی توانیم وظایف دفاعی خود را نادیده بگیریم

گیبس: نمی توانیم وظایف دفاعی خود را نادیده بگیریم


تیم آرسن ونگر در آخرین بازی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان در حالی که با یک گل از المپیاکوس پیش بود در پایان 2-1 شکست خورد و پیش از این نیز در هفته گذشته لیگ برتر مقابل سوانسی با 2 گلی که در دقایق پایانی دریافت کرد با نتیجه 2-0 شکست خورد.

گیبس می گوید روشی که تیم در آن شکست خورده ناامید کننده است و اکنون پس از بازگشتش از مصدومیت می خواهد به بهبود تیم کمک کند.

" فکر می کنم در نیمه دوم دیدار مقابل سوانسی کنترل بازی را در دست گرفتیم. واضح بود که ما در حال تلاش برای کسب پیروزی بودیم و در چند دقیقه پایانی بازی گل خوردیم. از این لحظه به بعد باید درمورد آن آگاه باشیم؛ زیرا دوباره می تواند رخ دهد. برای پیروزی فشار می آوریم و طرف دیگر ماجرا را فراموش می کنیم.

" من این مساله را دیدار مقابل المپیاکوس نیز دیدم و ما در بخش اعظم مسابقه سوار بر بازی بودیم و کنترل آن را در دست داشتیم. باید یاد بگیریم که پیروزی را تا پایان مسابقه پیش ببریم و تا پایان آن هوشیار باشیم. انجام این کار تنها درمورد زمانی که توپ را دراختیار داریم نیست، بلکه درمورد تلاش بیشتر برای زمانی که توپ را دراختیار نداریم است.

" باید تنها طوری که فکر می کنید لازم است بازی کنید و اگر صد در صد تلاش خود را به کار گیریم می دانیم که کیفیت کسب نتایج را داریم. باید آن را انجام دهیم.

" همواره می دانستم اگر برای بازی ها انتخاب شوم می توانم عملکرد مثبتی برای تیم ارائه دهم و تاثیر زیادی داشته باشم. مصمم هستم که این فصل می توانم این کار را انجام دهم. اکنون به آمادگی بازگشته ام و امیدوارم بتوانم آماده بمانم و همه توانم را برای تیم به کار گیرم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۱۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۳۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰