loading
در حال بررسی درخواست شما
بازیکنان با ونگر پسرفت میکنند
بازیکنان با ونگر پسرفت میکنند

بازیکنان با ونگر پسرفت میکنند


آرسنال شب گذشته شانس خوبی داشت تا با پیروزی برابر بردفورد و صعود به مرحل پایانی جام اتحادیه٬ به هفت سال ناکامی در کسب جام پایان دهد ولی در نهایت با شکست در برابر تیم دسته چهارمی از دور رقابت ها حذف شد.

آرسنال در حالی بازی را واگذار کرد که ارزش بازیکنانی که آرسن ونگر به زمین فرستاده بود ۶۷ میلیون پوند بود. جایی که ارزش بازیکنان بردفورد به ۷.۵۰۰ پوند میرسید٬ یعنی دستمزد یک روز ژروینیو.

"او به پرورش بازیکنان شهرت دارد. شاید این کار را شش یا هفت سال پیش انجام میداد. ولی حالا باعث پسرفت بازیکنان میشود.

"پیش از اینکه ژروینیو به آرسنال بیاید بازیش را در تیم ملی ساحل عاج دیده بودم٬ او بازیکن خوبی بود. بازی آرشاوین را برای تیم ملی روسیه و زنیت دیده ام٬ او نیز بازیکن خوبی بود. بازیهای رمزی در تیم زیر ۲۱ سال ولز را هم دیده ام و او هم بازیکن خوبی بود.

"آرسن ونگر در تمرینات به اندازه کافی خوب نیست. او بازیکنان را آماده نمیکند٬ آنها هیچ راهبردی در بازیها ندارند و به این دلیل که که او اجازه نمیدهد کس دیگری تمرینات را زیر نظر بگیرد٬ آرسنال در حال پسرفت کردن است و تعدادی از بازیکنان نیز پسرفت میکنند.

"سر الکس فرگوسن آماده ساز بازیکنان نیست. او نمیداند چگونه جلسات تمرینی را بچیند و مردم این را میگویند. ولی چیزی که او میداند در مورد بازی است و شناخت آن و اینکه از بازیکنانش بهترین بازدهی را بگیرد. او باید بهترین تمرین دهنده ها را داشته باشد. به همین دلیل است که او تعدادی تمرین دهنده هلندی کنارش داشته.

"او اطمینان دارد که دستیارش بله قربان گو نیست٬ چیزی که آرسن ونگر خلافش را دوست دارد. فرگوسن کسانی را انتخاب میکند که از نظر تاکتیکی فوق العاده باشند٬ کسانی که تمام بازیکنان او را به تمرین ببرند و از نظر تاکتیکی و تکنیکی به سختی تلاش کنند.

"آرسن ونگر از آنجایی که فقط خودش را قبول دارد و از زمانی که به آرسنال آمده مدیریت را نیز به دست گرفته٬ به استیو بولد اجازه انجام هیچ کاری را نمیدهد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : talksport
بازدید: ۱,۱۵۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰