loading
در حال بررسی درخواست شما
توریرا از نقش خود در آرسنال راضی است
توریرا از نقش خود در آرسنال راضی است

توریرا از نقش خود در آرسنال راضی است

لوکاس توریرا شاید فوتبال خود را به عنوان یک مهاجم آغاز کرده باشد اما خود او می‌گوید خوش شانس بوده است که به پست هافبک دفاعی منتقل شده است.

این هافبک ملی‌پوش اروگوئه‌ای حالا به یکی از چهره‌های محبوب سکوها بدل شده است و حتی هواداران شعاری نیز در مورد وی ساخته‌اند، شعاری که توریرا آن را زیبا می‌داند، توریرا برای رسیدن به ترکیب آرسنال صبور بود و در پنج بازی ابتدایی این فصل به عنوان یار تعویضی مورد استفاده قرار گرفت، اما از آن زمان تاکنون به عضو ثابت ترکیب اونای امری بدل گشته است و به توپچی‌ها کمک کرده تا در یازده بازی پیاپی طعم پیروزی را بچشند.

لوکاس توریرا در مورد این موضوع گفت:تعادل بخشیدن به تیم، کمک به مدافعین و پشتیبانی از هافبک‌ها مهم‌ترین وظایف من هستند، من دائماً تلاش می‌کنم به مهاجمان تیم کمک کنم، شاید این‌ها بی‌اهمیت به نظر برسند اما در آخر همین چیزها تفاوت‌ها را رقم می‌زنند، خب هر فوتبالیستی که پا به زمین بازی می‌گذارد تلاش دارد فوتبال بازی کند و. گل بزند، من دوست دارم از بازی با هم‌تیمی‌هایم لذت ببرم و به تیم کمک کنم تا در بازی‌ها پیروز شویم.همیشه سعی دارم هر جا به کمک من نیاز است حضور داشته باشم، در دفاع کردن هر چه در توان دارم می‌گذارم و در حمله کردن هم همیشه آماده کمک هستم، وقتی به ایتالیا رفتم یک بازیساز یا مهاجم بودم اما از شانس خوب من، یک مربی خوب در سر راهم قرار گرفت که مرا به پست هافبک دفاعی منتقل کرد و واقعاً از بازی در این پست احساس خوشحالی می‌کنم و هر روز سعی دارم چیزهای جدیدی یاد بگیرم.

هنگامی که پا به زمین مسابقه می‌گذارم و هواداران به خاطر کاری که در زمین انجام می‌دهم مرا تشویق می‌کنند یا سرودی در مورد من می‌خوانند، سراسر وجودم لبریز از احساس غرور می‌شود، خیلی زیباست، واقعا زیباست و من قدردان این لطف تمام هواداران هستم، افتخار بزرگی است که در آرسنال توپ می‌زنم و امیدوارم باهم به موفقیت‌های بزرگی دست یابیم.

برای من این یک چالش بزرگ و در عین حال جدید است، خب من آدمی هستم که دوست دارد برای این جور چیزها بجنگد و همان‌طور که همیشه پدرم به من گوشزد می‌کرد با تلاش و جنگیدن به مدارج بالا دست یابد، خیلی خوشحالم، کم‌کم در حال شناخت لندن هستم و زبان انگلیسی یاد می‌گیرم تا بتوانم با هم‌تیمی‌هایم به خوبی ارتباط برقرار کنم.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sport
بازدید: ۷۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰