loading
در حال بررسی درخواست شما
جروینیو: در جام ملتهای آفریقا خودم را نشان میدهم
جروینیو: در جام ملتهای آفریقا خودم را نشان میدهم

جروینیو: در جام ملتهای آفریقا خودم را نشان میدهم

جروینو برای انجام بازیهای جام ملتهای آفریقا که در آفریقای جنوبی برگزار میشود به تیم ملی ساحل عاج دعوت شده و او مصمم است که اشتباه سال گذشته اش که در فینال مقابل زامبیا پنالتی را از دست داد جبران کند.
آن بازی 8-7 با شکست ساحل عاج در ضربات پنالتی پایان یافت و حالا جروینیو میخواهد با کمک به کشورش این انتظار 21 ساله را به پایان ببرند.
" خیلی هیجان زده ام حتی نسبت به سال گذشته که فینال را از دست دادیم و مردم را از قهرمانی محروم کرده ایم هم بیشتر هیجان زده ام."
" ما باید از این فرصت برای نشان دادن خودمان استفاده کنیم. ما مصمم هستیم که امسال قهرمان شویم و این طلسم طولانی مدت را از بشکنیم."
" از دست دادن پنالتی در فینال بسیار دشوار بود. فکر میکردم که لحظه بزرگی در زندگیم است اما آن به کابوسی تبدیل شد. ناامیدکننده بود . حالا هدفم این است که خودم را در این تورنمنت نشان دهم و میدانم که می توانم."
" سال گذشته پنالتی را از دست دادم اما اینبار میخواهم گل قهرمانی را برای کشورم به ثمر برسانم. من به خودم و هم تیمی هایم ایمان دارم . امسال سال ماست."
ساحل عاج در 22 ژانویه اولین بازیش را مقابل توگو انجام میدهد و همچنین در قالب گروه D با تونس و الجزایر هم بازی خواهد بود. ساحل عاج که دوسال پیاپی فینالیست بوده همچنان یکی از مدعیان این جام محسوب میشود.
" هدفمان این است که هر بازی را تا آخر ببریم. نمیخواهم بلندپروازی کنم و خودمان را فینالیست ببینم اما میخواهیم در هر بازی متمرکز باشیم و از چیزی هم نخواهیم ترسید."
" از شکستهای سالهای گذشته عبرت گرفتیم. از رسیدن به پنالتی دوری میکنیم مخصوصا من."
" این تورنمنت مثل بازیهای یورو هست. بازیهایی که میان آفریقایی ها برگزار میشود. این رقابتها برای مردم آفریقا بسیار پرشور هست حتی اگر آنها عاشق بازیهای یورو، جام جهانی یا لیگ قهرمانان باشند."
" رقابتی است که همه میخواهند برنده ی آن شوند. هر کشور و رییس جمهوری میخواهد قهرمان شود. این بازیها برای ما بسیار خاص است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۳۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰