loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی: این ماه فرصت بزرگی است
رمزی: این ماه فرصت بزرگی است

رمزی: این ماه فرصت بزرگی است


تیم آرسن ونگر یک شنبه در ورزشگاه امارات میزبان منچستر سیتی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است و در سه بازی بعدی خود در لیگ برتر باید به مصاف چلسی، وستهام و لیورپول برود.

همچنین در این بین یک بازی تکراری مقابل سوانزی از دور سوم جام حذفی نیز در پیش دارند اما رمزی پس از پشت سر گذاشتن دوره خوب اخیر از اعتماد به نفس کافی برای این دوره پرفشار برخوردار است.

آرون می گوید: " فکر می کنم اخیرا عملکرد خوبی داشته ایم، چند برد به دست آورده ایم و در حال ادامه این روند هستیم.

" بدیهی است که از نتیجه نگرفتن مقابل ساوتهمپتون ناامید شده بودیم اما شکست نخوردیم، یک امتیاز کسب کردیم و این به ادامه روند و شتاب گرفتن ما کمک کرد. اکنون بازی های دشواری در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم از تیم های بالاتر از خود امتیاز کسب کنیم.

" این ماه مهمی برای ماست. باید مقابل تیم هایی بازی کنیم که در لیگ بالاتر از ما قرار دارند و همچنین یک بازی نیز در جام حذفی داریم، بنابراین استفاده کردن از این فرصت ها مهم است.

" یک بازی با منچستر سیتی در خانه و یک بازی نیز با چلسی خارج از خانه داریم، دو دیداری که فصل قبل عملکرد خوبی در آن ها داشتیم، بنابراین امیدوارم بتوانیم بار دیگر همان عملکرد را تکرار کنیم چرا که تا پایان فصل ما را در مسیر خوبی قرار خواهد داد."

رمزی معتقد است رکورد اخیر آرسنال مقابل منچستر سیتی ( یک برد و یک تساوی ) برای بازی یک شنبه آن ها را در وضعیت خوبی قرار داده است.

" این به ما خودباوری بیشتری خواهد داد. ما فصل گذشته در خانه آن ها را شکست دادیم درحالی که اکنون یایا توره نیز به جام ملت های آفریقا رفته است، این مساله ضرر بزرگی برای آن هاست.

" او بازیکن فوق العاده و بسیار موثری برای آن هاست، بنابراین امیدوارم برای کسب یک پیروزی دیگر بتوانیم نهایت استفاده را از این مزیت ببریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۸۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰