loading
در حال بررسی درخواست شما
سال فوق العاده ای بود
سال فوق العاده ای بود

سال فوق العاده ای بود


بازیساز اسپانایی آرسنال در سال ۲۰۱۲ با مالاگا برای نخستین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد٬ سپس با تیم ملی اسپانیا قهرمان اروپا شد.

"این ها چیزی است که شما هرگز فراموش نخواهید کرد. بازیکنان فوتبال همواره میگویند٬ تا زمانی که سال های زیادی از موفقیت هایی که بدست آورده ایم نگذشته باشد٬ نخواهیم فهمید که چه کارهایی انجام داده ایم. این درست است.

"در فوتبال همه چیز خیلی سریع پیش میرود. شما زمان زیادی ندارید تا خود را با چیزهایی که بدست آورده اید سرگرم کنید٬ ولی در مجموع٬ بزرگترین توفیق این است که چیزی برای کشورتان برنده شوید و ببینید که مردم به خیابانها می آیند تا جشن بگیرند.

"این دلیلی برای خوشحال بودن است و خوشبختانه ما توانستیم این شادی را برای مردم اسپانیا بارها تکرار کنیم."

کازورلا تابستان از مالاگا به آرسنال پیوست و طی ۲۵ بازی که برای آرسنال به میدان رفته ۷ گل زده و نقش مهمی را در میانه میدان ایفا میکند. حالا سانتی از پذیرفتن این چالش خوشحال است.

"تغییر باشگاه تصمیم بسیار مهمی بود. این چالش جدیدی است و از زمان آغاز کار ماجراجویی کاملا جدیدی بوده است. باید از صفر شروع کنید ضمن اینکه با فرهنگی جدید٬ لیگی جدید و زبانی جدید رو به رو خواهید شد.

"ولی فکر میکنم آرسنال پیشنهادی بود که در ۲۷ سالگی نمیتوانستم آن را رد کنم. آن پیشنهاد مانند قطاری بود که باید به آن سوار شوید و من از این کار بسیار راضی هستم.

"چیزهای زیادی را یاد میگیرم٬ هرچه بیشتر پیش میرویم بیشتر وفق پیدا میکنم و هدفم این است تا فوتبال انگلیسی را یاد بگیرم و امیدارم سال های خوبی را با باشگاه سپری کنم."

هت-تریک سانتی برابر ردینگ و انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن میدان در دیدار برابر تاتنهام نشان از تطبیق میاندار اسپانایی توپچی ها با لیگ برتر است. فوتبال انگلستان نیز سانتی را تحسین میکند و به نظر میرسد این موضوع متقابل است.

"واقعا از لیگ لذت میبرم. جو حاکم بر استادیوم ها٬ احترام مردم٬ مهربانی آنها. همه اینها فوق العاده هستند.

"البته در لیگ امتیازاتی را از دست داده ایم و امیدواریم از حالا با یکدیگر پیش برویم. صعود آرسنال در جدول٬ چیزی است که همه ما میخواهیم.

"سال بسیار مثبتی برای من بود. درست است که در طول سال همیشه فراز و نشیب وجود دارد ولی اگر به چیزهایی که دست یافته ام نگاه کنم و از تمام چیزهایی که تجربه کرده ام٬ بسیار راضی هستم.

"به چیزهای فوق العاده یا رسیده ام. هنزو به عنوان یک بازیکن فوتبال در حال رشد هستم و برای سال جدید به دنبال چیزهای بیشتری هستم. موفقیت با آرسنال و ادامه دادن به یادگیری و رشد کردن."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۵۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰