loading
در حال بررسی درخواست شما
شادابی و فشار بیشتری در تمرینات امری دیده میشود
شادابی و فشار بیشتری در تمرینات امری دیده میشود

شادابی و فشار بیشتری در تمرینات امری دیده میشود

الکس ایوبی توضیح داد که جلسات تمرینی تحت مربی گری امری چه تفاوتی با تمرینات آرسن ونگر دارد. برخی از بازیکنان آرسنال، به مانند ایوبی، تنها تحت مربیگری ونگر، فوتبال بازی کرده بودند. اما به نظر می رسد که تغییراتی که با آمدن امری در تیم انجام شده است بر عملکرد این بازیکن 22 ساله نیز تاثیر گذار بوده است.

او در این باره گفت:
"بخواهیم منصف باشیم، در حال سپری کردن اوقات هیجان انگیزی در تیم هستیم، همه در حال لذت بردن و اجرای ایده های جدید هستیم. من بشخصه نیز بسیار از جلسات و متدهای تمرینی جدید مربی امری، لذت میبرم.او انتظارات و خواسته های زیادی از ما دارد. او بسیار پیگیر است و اعتقداد به پرسینگ شدید و مالکیت توپ دارد، چون میگوید که مالکیت و توانایی حفظ توپ، خصوصا برای ما مهاجمین تیم، بسیار مهم است. این موضوع باعث می شود تا من احساس سرزندگی بیشتری داشته باشم، زیرا روحیه من گونه ای است که دوست دارم کارها با شدت و فشار زیاد انجام بدهم. البته این موضوع تنها در مورد شخص من در تیم صادق نیست و من فکر میکنم با این کار می توانم کمک بیشتری به هم تیمی هایم انجام بدهم و آنها نیز با من هماهنگ تر عمل می کنند و در نهایت باعث عملکرد خوب تیم میشود."

ایوبی ادامه داد : "هرگاه که تغییری در یک سیستم رخ دهد، شما باید خود را دوباره اثبات کنید. اما هرچه که جلو تر می روید، باید ثابت کنید که حتی از گذشته خود و بازیکنان دیگر هم بهتر هستید. در تیمی مانند آرسنال، پیروزی در همچنین رقابتی بسیار سخت است و من همیشه باید حداکثر انرژی و تمرکزخود را در تمرینات و بازی های تیم، قرار دهم. من باید همواره متفاوت باشم. این موضوع بسیار سخت خواهد بود، زیرا ما مهاجمان فراوان و بازیکنان کلاس جهانی زیادی در تیم داریم و من باید ثابت کنم تا حداقل به اندازه آنها خوب هستم و حتی از آنها نیز عملکرد بهتری پیدا کنم و این هدف من است."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Mirror
بازدید: ۲,۳۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰