loading
در حال بررسی درخواست شما
عثمانوف خواهان حضور هانری در آرسنال
عثمانوف خواهان حضور هانری در آرسنال

عثمانوف خواهان حضور هانری در آرسنال


عثمانوف که یکی از سهامداران عمده باشگاه آرسنال است می گوید با تیری هانری در ارتباط است و اگر هیات مدیره فعلی به او اجازه تاثیر گذاری بیشتری روی رویدادهای باشگاه بدهند هانری پست مهمی را در باشگاه به عهده خواهد گرفت.

عثمانوف سکوت خود را شکست تا باز هم از علاقه خودش به دخالت در هدایت باشگاه صحبت کند و از تیری هانری به عنوان یکی از برنامه هایش برای خروج آرسنال از بحران نام برد.

او در مصاحبه ای با اکیپ گفت:

" من هیچ قدرتی در تصمیم گیری های باشگاه ندارم ولی چند تن از بازیکنان آرسنال هستند که با آنها ارتباط دارم و احتمالاً بازیکن مورد علاقه ام نیز هانری است.

" تیری باید اکنون بخشی از باشگاه باشد ولی نه به عنوان یک بازیکن، او نقش دیگری دارد که خیلی مهمتر است.

" برای مثال به پاتریک ویرا در منچستر سیتی اشاره می کنم، او یکی از نمادهای آرسنال است ولی حالا به باشگاه دیگری کمک می کند، باید از تکرار این مورد در قبال هانری جلوگیری کنیم.

" حضور یک قهرمان می تواند احساس موجود در تیم را تغییر دهد، این کاری است که تیری هانری فصل گذشته با بازگشتش به باشگاه نشان داد."

علیشر عثمانوف مالک هلدینگ تجاری رد اند وایت صاحب 29.9% سهام باشگاه آرسنال است ولی استن کرونکه با 66.7% سهام باشگاه کنترل باشگاه را در اختیار دارد.

طبق آخرین آمار منتشر شده عثمانوف سالانه سودی معادل 17.3 بیلیون پوند دارد و به این ترتیب 39 اُمین شخص ثروتمند دنیاست، حتی بالاتر از رومن آبراموویچ مالک چلسی.

با این حال هیات مدیره و سرمربی تیم آرسن ونگر روی ساختار مالی فعلی باشگاه تاکید دارند و مانع از حضور عثمانوف در تیم می شوند و این مساله باعث نارضایتی هواداران شده و به نظر می رسد پس از ناکامی های اخیر تعداد زیادی از هواداران معتقدند دوران ونگر در آرسنال به سر رسیده است.

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر علاقه شدید پاریس سن ژرمن به ونگر به گوش می رسید و گزارشات روزنامه های بریتانیا حاکی از این است که ونگر یکی از اهداف اصلی رئال مادرید برای جانشینی ژوزه مورینیو در سال آینده نیز می باشد.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : ESPN
بازدید: ۱,۳۵۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰