loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه مفصل اوسپینا
مصاحبه مفصل اوسپینا

مصاحبه مفصل اوسپینا

داوید اوسپینا درباره تاثیراتی که از دروازه بان های دیگر گرفته و فشار دروازه بانی صحبت کرده است.

اوسپینا از زمان انتقالش از نیس در سال 2014 دروازه بان شماره 2 آرسنال بوده و معمولا در رقابت های حذفی به میدان رفته است.با اینکه پتر چک جایگاه شماره 1 را از او گرفته است اما او میگوید هرروز در حال یادگیری و پیشرفت است.

داوید در این رابطه گفت:"همیشه از بقیه دروازه بان ها آموخته ام.در کلمبیا هیگویتا، موندراگون، کوردوبا و میگل کالرو فقید را میدیدم و در سطح بین المللی ایکر کاسیاس و جیانلویجی بوفون را دنبال میکردم.میدیدم که هر دروازه بان در چه زمینه ای خوب است، اما به وجود آوردن مدل دروازه بانی خودم هم مهم است. باید شخصیت محکمی داشته باشی و صبور و آرام باشی."

این پستی است که به شما کمک میکند قدرت ذهنی خودتان را بالا ببرید. چون ممکن است بهترین باشید ولی با اولین اشتباه، به شدت و بیشتر از هر بازیکن دیگری مورد انتقاد قرار خواهید گرفت. این موضوع در رشدتان از نظر ذهنی کمک زیادی میکند.یک دروازه بان خوب باید مورد اعتماد تیم باشد و بتواند متمرکز و آرام باشد. ممکن است لحظات تعیین کننده ای در بازی باشد که نیازمند واکنش مستقیم او باشد. حفظ تمرکز خیلی مهم است اما مخصوصا برابر تیم های خاص کار سختی است.در بعضی بازی ها، توپ فقط دو یا سه بار به سمت شما می آید اما همان لحظه ها میتواند تعیین کننده باشد. اگر متمرکز نباشی و حواست در طول مسابقه جمع نباشد مرتکب اشتباه خواهی شد. حفظ تمرکز خیلی سخت است و باید روی آن کار شود."این دروازه بان کلمبیایی چند اشتباه مرگبار در دوران بازی اش در آرسنال مرتکب شده است اما شاید بدترینشان رها کردن توپ در بازی 3-2 برابر المپیاکوس باشد اما به جز این صحنه، او از بازی اش در آرسنال لذت میبرد.

او در این رابطه گفت:"بیشتر آن آرام بودنی که اشاره کردم را توانستم بدست بیاورم. من عاشق دروازه بانی هستم.برای آرام و راحت بودن در زمین مسابقه باید از دروازه بانی لذت ببری، چیزی که میخواهم این است که نشان بدهم داوید اوسپینا میتواند در آرسنال چکار بکند."

اوسپینا در مقاطع مختلف زمانی به تیم های مختلفی لینک شده بود اما فصل پیش رفتنش تقریبا قطعی بود اما او ماند تا برای جایگاهش در تیم بجنگد.در حال حاضر چک دروازه بان شماره 1 آرسنال است و اوسپینا در لیگ اروپا و کارابائو کاپ بازی میکند و انتظار میرود در بازی ماه آینده اف ای کاپ هم حضور داشته باشد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۷۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰