loading
در حال بررسی درخواست شما
والکات : رفتن از آرسنال تصمیم سختی بود
والکات : رفتن از آرسنال تصمیم سختی بود

والکات : رفتن از آرسنال تصمیم سختی بود

 
ملی‌پوش سابق انگلستان می‌گوید عدم حضور منظمش در ترکیب توپچی‌ها در اواخر دورانش در شمال لندن، انگیزه‌اش برای فوتبال را کاهش داده است.
 
به‌گفته تئو ولکات، عدم حضور منظم او در میدان تحت هدایت آرسن ونگر او را به فوتبال کم علاقه کرده است. ژانویه گذشته، این وینگر ۲۹ ساله برای پذیرش چالش‌های جدید، با مبلغ ۲۰ میلیون پوند از شمال لندن به مقصد مرسی‌ساید نقل مکان کرد. انتقال ولکات به گودیسون پارک، پایانی بود بر ۱۲ سال حضور او در استادیوم امارات، که در ۳۹۷ مرتبه حضور خود با پیراهن آرسنال موفق شد ۱۰۸ گل به ثمر برساند.ولکات که در این دوران موفق شد دو بار جام حذفی را بالای سر ببرد و ۴۷ بازی ملی را پیراهن انگلستان به ثبت برساند، در نهایت به سمت درهای خروجی باشگاه هدایت شد.
 
او در گفتگو با Sky Sports، درمورد استفاده ونگر از دیگر مهره‌های هجومی به جای او اظهار داشت: "نمی‌خواهم دروغ بگویم، تا حدودی علاقه‌ام به فوتبال را از دست داده‌ام. زیرا علیرغم عملکردهای خوبی که داشتم، شانس کمی برای بازی پیدا می‌کردم.
 
 
به‌ثمر رساندن بیش از صد گل در آرسنال دستاورد بزرگی برایم است، اما نمی‌خواهم دروغ بگویم، یک فصل و نیم آخر برایم سخت بود. اینکه نتوانستم در تیم باشم و مرتبا از ترکیب خارج می‌شدم، واقعا برایم سخت بود.حس کردم که باید دوباره هیجان فوتبال را تجربه کنم. و به این نتیجه رسیدم که دیگر نمی‌توانم در آرسنال بمانم.در همان زمان سم [الدردایس] با من تماس گرفت، و با خود گفتم 'بله، این انتقال برایم مناسب است'. دوباره انگیزه و هیجان را در خود حس کردم، و صادقانه بگویم، جای بهتری از اینجا وجود نداشت، حالا با لبخند بر لب فوتبال بازی می‌کنم. دوباره عشق به فوتبال را تجربه کردم.
 
ولکات اعتراف می‌کند که جدایی از آرسنال در ابتدا برایش دشوار بوده است، اما حالا در فصل ۲۰۱۸/۱۹ در مرسی‌ساید جا افتاده است.
 
او افزود: ترک آرسنال واقعا دشوار بود، نمی‌توانم دروغ بگویم. وقتی برای مدت طولانی در یک جا هستید تصمیم‌گیری برایتان دشوار است، اما احساس کردم این تصمیم درستی برایم است.سخت‌ترین کار پیش از انتقال، ترک خانواده‌ام برای مدتی طولانی بود. این تنها قطعه باقیمانده از پازل بود که با شروع فصل جدید تکمیل شد. حس می‌کردم بخشی از من در آرسنال است ولی بخشی دیگر در اینجا.دو هفته بعد از انتقالم به اینجا با آرسنال رودررو شدیم [که به پیروزی ۵-۱ آرسنال ختم شد] و هنوز بخشی از من در آنجا بود زیرا برایم خیلی زود بود.
 
ولکات یکشنبه بار دیگر  در استادیوم امارات با توپچی‌ها رودررو خواهد شد.
 
او احتمالا به‌دنبال این است تا عملکردش را مقابل اونای امری و تیمش به رخ بکشد، تا اینجای کار هم موفق به زدن دو گل و ثبت یک پاس گل برای تافی‌ها شده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۳۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com
بازدید: ۲,۳۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰