loading
در حال بررسی درخواست شما
ورمالن: مطمئنم می توانیم سوانزی را شکست دهیم
ورمالن: مطمئنم می توانیم سوانزی را شکست دهیم

ورمالن: مطمئنم می توانیم سوانزی را شکست دهیم


دیدار تکراری آرسنال و سوانزی از دور سوم جام حذفی پس از شکست تیم آرسن ونگر در دیدار حساس مقابل سیتی اهمیت بیشتری برای آن ها پیدا کرده است.

پیروزی مقابل سوانزی می تواند روحیه توپچی ها را پس از این شکست بهبود ببخشد و کاپیتان آرسنال نیز می داند که چقدر مهم است که هرچه سریع تر برخیزند.

ورمالن در گفت و گو با Arsenal Player اظهار داشت: " چیزهای بزرگ زیادی وجود دارد، بازی های بزرگی مقابل تیم های بزرگ در پیش است.

" بازی یک شنبه نخستین مرحله بود. می خواستیم شروع خوبی داشته باشیم و به همین دلیل ناامید کننده تر است که نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

" اما اطمینان دارم این گروه در دیدار مقابل سوانزی به این شکست واکنش نشان خواهد داد و مطمئنم که چهارشنبه می توانیم نتیجه بگیریم."

ورمالن و هم تیمی هایش در نیمه دوم مقابل سیتی شجاعانه بازی کردند اما دو گلی که در نیمه اول پس از اخراج زودهنگام کوشلنی دریافت کرده بودند کار را بسیار سخت کرده بود.

" می دانید اگر ده نفره باشید می خواهید نظم و سازمان تیم را حفظ کنید و تا آنجا که ممکن است در بازی بمانید. می دانید اگر مقابل سیتی بازی کنید این کار بسیار سخت است اما می خواهید این را انجام دهید.

" آن ها خیلی زود به گل رسیدند، گل اول و دوم که واقعا ناامید کننده بود. وارد زمان بین دو نیمه می شوید و سپس ما گفتیم: ' بیایید برویم، باید برای انجام آن تلاش کنیم، ما داریم در خانه بازی می کنیم.'

" هرگز نمی دانید اگر نتیجه را 2-1 کنید همواره می توانید به بازی برگردید. ما به سختی تلاش کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم و این ناامید کننده بود.

" ما به دنبال نخستین گلمان بودیم، سعی کردیم در نیمه زمین حریف به آن ها فشار بیاوریم و فکر می کنم به خوبی این کار را انجام دادیم اما در پایان همه چیز درمورد گل ها و نتیجه است و در آن لحظه این درمورد تیم ما نبود."

ورمالن می گوید تشویق هواداران در تمام طول مسابقه دیروز به خاطر تلاش آرسنال نکته بسیار مثبتی بوده است.

" بله هواداران پشت ما بودند. این واقعا مهم است و من از این مساله خوشحال بودم.

" آن ها می توانند کمک بزرگی کنند که پشت ما هستند و در تمام طول بازی این کار را انجام دادند. کار برای ما سخت بود؛ زیرا 10 نفره بودیم و برای هواداران نیز سخت بود اما آن ها در تمام طول بازی از ما حمایت کردند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۱۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰