loading
در حال بررسی درخواست شما
ولکات: این بهترین فصل من بوده است
ولکات: این بهترین فصل من بوده است

ولکات: این بهترین فصل من بوده است


ملی پوش انگلیسی توپچی ها که ارزش هایش برای تیم آرسن ونگر مشخص است هفته گذشته با تمدید قراردادش تعهد خود را به باشگاه نشان داد.

در حالی که هنوز 4 ماه به پایان این فصل لیگ برتر باقی مانده ولکات با به ثمر رساندن 15 گل در تمام رقابت ها و 6 پاس گل در لیگ برتر عملکردی بهتر از فصل گذشته که 13 گل به ثمر رسانده بود داشته است.

این بازیکن 23 ساله در حال تبدیل شدن به یک بازیکن کلاس جهانی است و گل هفته گذشته او مقابل چلسی نشان داد که او بیش از هر زمان دیگری آماده تر است.

ولکات می گوید: " از عملکردم در دو فصل اخیر راضی هستم اما این فصل بسیار بیشتر راضی هستم، با ثبات تر بوده ام و در مواقع حساس گل های بیشتری به ثمر رسانده ام.

" حتی پس از پایان بازی با چلسی پتر چک گفت تمام کنندگی فوق العاده ای داشتی، این از زبان یک دروازه بان کلاس جهانی است و معنی زیادی برایم دارد. خوان ماتا پس از آن به من تبریک گفت، چیزهای کوچکی مانند آن از زبان چنین بازیکنانی که از آن ها الگو می گیرم و هر هفته بازی آن ها را تماشا میکنم و چیزهایی می آموزم معنای زیادی برایم دارد.

" اکنون می خواهم برای تمام کسانی که به من ایمان داشته اند جبران کنم و قطعاً آماده این نبرد هستم.

" ترجیح می دهم گلزنی نکنم و تیم برنده شود، این نوع شخصیتی است که من دارم اما از جایگاهی که آرسنال باید در آن باشد نیز آگاهم. به همین دلیل است که به آن ها متعهد بوده ام. ما باید درک کنیم که چقدر خوب هستیم؛ چرا که این را در نیمه دوم بازی مقابل چلسی نشان دادیم اما باید از همان شروع بازی این را انجام دهیم."

ولکات از سال گذشته با توجه به گمانه زنی هایی که درمورد آینده اش وجود داشت در کانون توجه بود اما امضای قرارداد جدید با باشگاه فشاری که روی اطرافیانش بوده را کاهش داده است.

" این سخت بود، حتی اگر واقعاً در داخل و خارج از زمین نشان داده نمی شد. نه تنها برای من بلکه برای خانواده و همسرم که هرهفته با مردم برخورد داشتند نیز سخت بود. خوشحالم که در پایان این مساله حل و فصل شد.

" من می توانستم با این گمانه زنی ها مقابله کنم. این بیشتر درمورد خانواده و اطرافیانم بود که نمی توانستند فکر کنند می توانم با این مساله کنار بیایم. این نشان می دهد که به عنوان یک مرد رشد کرده ام. بالغ تر شده ام و می توانم با این مسائل مقابله کنم.

" واقعاً تمایل نداشتم روی چیزهایی که اطرافم وجود داشت تمرکز کنم. من همیشه مورد اعتماد سرمربی بودم و همواره با تمام بازیکنان و مربی و تمام کسانی که پشت درهای بسته بودند صحبت می کردم. همیشه می گفتم می خواهم بمانم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۳
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۹۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰