loading
در حال بررسی درخواست شما
ولکات: همیشه می خواستم بمانم
ولکات: همیشه می خواستم بمانم

ولکات: همیشه می خواستم بمانم

آینده ی این ملی پوش انگلیسی مورد گمانه زنی های فراوانی قرار گرفته بود اما او سرانجام با باشگاه آرسنال به توافق رسید و قرارداد خود را تمدید کرد.

او می گوید حالا می تواند تمام تمرکز خود را معطوف فوتبال کند. همچنین ولکات اذعان داشت اولویت او ماندن در آرسنال بوده است.

"خیلی خوشحالم. از سه بازی قبل از بازی چلسی تقریباً توافقات صورت گرفته بود ولی اینکه قراردادم را تمدید کنم برای مدت زیادی در ذهنم بود چون خیلی به آن نزدیک بودم.

"سخت بود هم بازی کنی و هم آن فکر را از سرت بیرون کنی اما من تمام تلاشم را کردم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم و امیدوارم همه از آن چه ارائه کردم راضی باشند. همیشه دلم می خواست اینجا بمانم و خوشحالم که توانستیم با باشگاه به توافق برسیم.

"مدت زیادی بود که شایعات فراوانی وجود داشت و من خیلی خوشحالم که آینده ام مشخص شد. اما اکنون همه چیز درباره زمان حال است.

ولکات که در شکست 2-1 برابر چلسی پانزدهمین گل فصل خود را به ثمر رساند می گوید آرسنال برای بالا رفتن در جدول باید بازی ها را با قدرت بیشتری آغاز کند.

"تا نیمه ی دوم ما اصلا بازی را شروع نکرده بودیم! شرم آور است که دو گل راحت خوردیم و تازه پس از آن کمی به خودمان آمدیم. ما باید شخصیت و میل به پیروزیمان را از ابتدای بازی نشان بدهیم نه وقتی که گلی دریافت کردیم.

"این ناامید کننده است. نیمه ی دوم کاملا در تسلط ما بود اما نوتانستیم گل تساوی را بزنیم که احتمالا شایسته ی آن بودیم. می توان از این شکست نکات مثبتی بیرون کشید اما لازم است از اشتباهاتی که مرتکب شدیم درس بگیریم.

بازی اینده ی آرسنال در برابر وست هام خواهد بود و ولکات می گوید هیچ چیز جز پیروزی برایشان مفید نخواهد بود.

"تیم های زیادی هستند که این فصل قوی تر شده اند و ما هم باید بیشتر پدال گاز را فشار بدهیم می خواهیم تا جای ممکن امتیازات را به سرعت جمع کنیم. نمی خواهیم به بازی گرفته شویم.

"یک بازی سخت خانگی برابر وست هام پیش روی ماست پس لازم است که آماده باشیم. این یک بازی مهم است و ما حمایت هوادارانمان را داریم پس باید جمع کردن امتیازات را آغاز کنیم.

"ما اخیرا در خانه فراز و نشیب هایی داشته ایم پس باید خیلی مثبت عمل کنیم و اگر تعهدی که در نیمه دوم بازی با چلسی از خود نشان دادیم را تکرار کنیم باید نتیجه ی خوبی بگیریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۲
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۴۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰