loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: باید در بازیهای بزرگ بهتر کار کنیم
ونگر: باید در بازیهای بزرگ بهتر کار کنیم

ونگر: باید در بازیهای بزرگ بهتر کار کنیم


آرسنال در دو بازی اخیر خودش در لیگ مقابل منچستر سیتی و چلسی در نیمه اول دو گل دریافت کرده و در ادامه نتوانسته نتیجه را جبران کند.

با اینکه در نیمه دوم هر دو بازی تیم نمایش خوبی داشت ولی آنها موفق به برگرداندن نتیجه نشدند و حالا ونگر از بازیکنانش می خواهد در ماه های پایانی فصل بیشتر تلاش کنند.

" من شخصیت بازیکنان را مورد سوال قرار نمی دهم اما وقتی شما به ثبات نتیجه های ما در بازیهای بزرگ نگاه می کنید می بینید که نگرش آنها شگفت انگیز بوده، آنها می خواهند خوب کار کنند و متمرکز هستند ولی شاید در بازیهای بزرگ آنها کمی بیش از حد به تیم حریف احترام می گذارند و اجازه بازی به آنها می دهند، هر وقت که می خواهیم شروع کنیم تا نشان دهیم چه کارهایی می توانیم انجام دهیم بازی را باخته ایم، این چیزی است که باید آن را تغییر دهیم.

" بازیکنان از زمین بیرون می آیند و با خودشان فکر می کنند می توانستیم بهتر کار کنیم، وقتی به نیمه اول نگاه می کنید می بینید که گلهایی خوردیم که نباید می خوردیم و شما در بازیهای بزرگ نباید نبردهای 50-50 را از دست بدهید. در بازیهای بزرگ باید با باور داشتن و تعهد کامل پا به میدان بگذارید."

آرسنال با صدر جدول 22 امتیاز فاصله دارد و با تاتنهام رده چهارمی هم 7 امتیاز اختلاف دارد، البته با یک بازی کمتر. ونگر می گوید قهرمانی دور از دسترس است ولی امیدوار است بازیکنانش مثل سال گذشته بتوانند بازگشت خوبی به لیگ داشته باشند و موفق به حضور در جمع چهار تیم شوند.

" من بازی تاتنهام و منچستر یونایتد را دیدم و شما هنگام تماشای بازی به این فکر میکنید که تفاوت تیم ما و منچستر یونایتد در چیست.

" این فصل فرصتی عالی برای قهرمانی در لیگ بود، رسیدن به منچستر یونایتد در حال حاضر دور از دسترس است.

" ما قبل از اینکه به یونایتد فکر کنیم باید به تیمهای جلوی خودمان نزدیکتر شویم، یونایتد فاصله زیادی با ما دارد ولی در حال حاضر به طور قطع هیچ تیم دیگری در لیگ نیست که نتوان به آنها رسید.

" ما می خواهیم برای قهرمانی در لیگ بجنگیم، اما با توجه به شرایط از حالا تا پایان فصل باید برخیزیم و قدرت و شخصیت خودمان را نشان دهیم. تیم برای این بازیکنان به همان اندازه که برای بازیکنانی مثل تونی آدامز و پاتریک ویرا مهم بود اهمیت دارد، اگر بیشتر نباشد کمتر نیست.

" اتفاقات فصل گذشته به من باور و اعتقاد می دهد، علیرغم اینکه دوست نداریم برای چنین جایگاهی بجنگیم. ولی در فصل قبل از رتبه های خیلی پایین خودمان را بالا کشیدیم و در نهایت سوم شدیم اما حالا چلسی هم کمی از ما فاصله گرفته است. اما اختلاف امتیازی ما با تاتنهام از نظر ریاضی خیلی زیاد نیست.

" حضور در جمع چهار تیم دشوار تر از قبل شده است، تیمهای بیشتری مدعی حضور در این جمع هستند، تاتنهام و اورتون هم برای این رتبه می جنگند، ولی من فکر می کنم می توانیم این کار را انجام دهیم و انجام خواهیم داد. اما دیگر نمی توانیم امتیاز از دست بدهیم، در حال حاضر نمی توانم تصور کنم کار را در جمع چهار تیم به پایان نخواهیم رساند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com & Sky Sports & express.co.uk
بازدید: ۸۲۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰