loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: درآمد بلیط فروشی حیاتی است
ونگر: درآمد بلیط فروشی حیاتی است

ونگر: درآمد بلیط فروشی حیاتی است

در هفته جاری منچستر سیتی 912 بلیط که مبلغ آنها 62 پوند بود را به دلیل استقبال نکردن هوادارانش به باشگاه آرسنال برگرداند.

صحبت های زیادی وجود دارد که باشگاه ها پول زیادی از تماشاگران تیم مهمان دریافت می کنند، مخوصاً برای بازیهای درجه 1، اما لیگ برتر اعلام کرده بحث قیمت بلیطها به خود باشگاه ها مربوط است. با این حال کمیته حمایت از هواداران فوتبال خواستار افزایش حق پخش تلویزیونی در ازای کاهش قیمت بلیطها است.

ونگر اذعان می کند این وضعیت حساسی است اما معتقد است هواداران همیشه باید تاثیرگذاری زیادی روی درآمد زایی باشگاه ها داشته باشند.

" در حالت ایده آل شما می خواهید تا حد امکان قیمت بلیط ها را پایین نگه دارید، ولی از طرف دیگر تنها راهی که ما می توانیم بدون کمک های خارجی دستمزد بازیکنان را پرداخت کنیم همین قیمت بلیط هاست چون درآمد اصلی ما همین است.

" به هر حال در شرایطی هستیم که قیمت بلیط ها بالاست.

" من از این قضیه نگران هستم که قیمت برای هواداران ما زیاد است، برای تیمهای مهمان فقط یک بار در سال است پس جای نگرانی کمتری وجود دارد.

" بلیط های بازی های ما همه به فروش می رسند ولی در حالت ایده آل شما دوست دارید پرداخت قیمت بلیط ها در توان همه باشد، این موضوع بسیار حساسی است.

" این به هر فرد بستگی دارد تا تصمیم بگیرد آیا می خواهد پول خرج کند یا اینکه برای تماشای بازیها به هیچ جا نرود؟

" اگر بخواهید فردا به یک کنسرت بروید به قیمت بلیط های آن نگاه می کنید و اگر قیمت برای شما زیاد بود تصمیم می گیرید که آیا آن را قبول کنید یا نه. این تصمیم به هر فرد بستگی دارد."

آرسنال هنوز در ورزشگاه امارات موفق به کسب جام نشده و خیلی از هواداران از ثبات کم باشگاه و خروج ستاره های تیم نا راضی هستند.

آرسنال بالاترین قیمت بلیط میان تیمهای لیگ را دارد و ونگر می گوید باشگاه سعی دارد تناسب خوبی میان قیمت و خدمات ارائه شده به هواداران ایجاد کند.

" شما چگونه می توانید این موضوع را اندازه گیری کنید؟ چیزی که خیلی مهم است این است که ما سعی می کنیم قیمت متناسبی داشته باشیم و 100% روی این مساله متمرکز هستیم و می خواهیم به آن برسیم، این نکته بسیار مهمی است.

" پس از آن، هر کس که از استادیوم خارج می شود می تواند نظر متفاوتی داشته باشد، آیا پولی که خرج کرده ارزشش را داشته یا خیر؟ شما باید این تصمیم را به عهده هر فرد بگذارید.

" تنها راهی که شما می توانید آن را اندازه بگیرید این است که ببینید هواداران دوباره به ورزشگاه می آیند یا خیر."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : espn star
بازدید: ۱,۳۲۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰