loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: فوتبال چیزی فراتر از ریخت و پاش است
ونگر: فوتبال چیزی فراتر از ریخت و پاش است

ونگر: فوتبال چیزی فراتر از ریخت و پاش است


سرمربی آرسنال همواره به خاطر اینکه بازیکنان گران قیمت خریداری نمی کند مورد انتقاد قرار گرفته ولی این مربی فرانسوی معتقد است این ورزش بر پایه اصول دیگری بنا شده است نه فقط درآوردن دسته چک برای خرید بازیکن.

" من برای شور و هیجانی که برای فوتبال در انگلیس وجود دارد احترام زیادی قائلم، ولی فوتبال فقط خرج کردن و ریخت و پاش کردن پول نیست، فوتبال مساله ای بسیار عمیق تر و بزرگتر از این است.

" فوتبال به عرق ریختن، فکر کردن و از جان مایه گذاشتن است، شما در انگلستان این سنت قدیمی را دارید، من باور دارم غرور فوتبالی موجود در این کشور بر این مبنا است، این چیزی است که فوتبال را قدرتمند و جالب می کند.

" اگر به ناتینگهام فارست نگاه کنید می بینید که آنها لیگ را برده اند، اگر به استون ویلا نگاه کنید می بینید آنها لیگ را برده اند، این بدین معناست که در تاریخ فوتبالی این کشور همیشه تیمها تلاش کرده اند و در مورد این بازی تفکر مثبتی داشته اند.

" از اینکه این فاکتورها در فوتبال امروز نقش کم رنگ تری گرفته است نگران هستم."

ونگر پول لازم برای خرید در اختیار دارد و باشگاه هم به تازگی قراردادی 150 میلیون پوندی با امارات به امضا رسانده است، با این حال ونگر تصریح می کند پیشرفت جوانان همچنان برای باشگاه اهمیت دارد.

" شرایط تغییر نخواهد کرد، این بدین معنی نیست که ما پول خرج نخواهیم کرد، از من شخصی ساخته اند که علاقه ای به خرج کردن پول ندارد.

" اما به نظر خودم من فقط نقش یک مربی مسئولیت پذیر را بازی می کنم چون ما وارد دوره ای شدیم که بودجه محدودی در اختیار داشتیم و من با روشی مسئولیت پذیر نقش ایفا کردم.

" ما می خواهیم بهترین باشیم ولی بهترین بودن در گروی خرید بازیکنان نیست، ما باید کارهایی را که تا به امروز ما را قدرتمند کرده اند را ادامه دهیم.

" نمی گویم پول هیچ نقشی در این کار نخواهد داشت ولی همه چیز فقط مربوط به خرج کردن پول نخواهد بود. ما باید این باور را حفظ کنیم که همه چیز پول نیست، پس بازی فوتبال این وسط چه می شود؟ فوتبال همواره باید متعادل، جالب و غیر قابل پیش بینی باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۱۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۸۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰