loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: لیدر بودن بخشی از بازی من است
ویلشر: لیدر بودن بخشی از بازی من است

ویلشر: لیدر بودن بخشی از بازی من است


هافبک جوان آرسنال شاید در بازی مقابل سوانزی بهترین نمایش خود پس از بازگشت از مصدومیت را ارائه کرد و موفق شد چهار دقیقه قبل از پایان بازی تک گل تیمش را هم به ثمر برساند.

ویلشر به شرایطی که قبل از چهارده ماه مصدومیت داشت بازگشته و نقش محوری بیشتری هم در تیم پیدا کرده است، چیزی که چهارشنبه شب دیدیم.

" فکر می کنم این لیدر بودن بخشی از بازی من است، مدل بازی من اینگونه است.

" من دوست دارم صاحب توپ شوم و بین بازیکنان حریف حرکت کنم و فکر می کنم این به تیم کمک می کند تا بازی را در کنترل بگیرد. فقط هم من نیستم، ما سانتی کازورلا رو نیز داریم که چهارشنبه شب عالی بازی کرد، همچنین کوکلن که در ترکیب بود و عالی کار کرد، ابو هم سرحال به نظر می رسد.

" ما بازیکنان زیادی را داریم که می توانند پا به توپ حرکت کنند، بعضی اوقات به این مساله نیاز داریم. اینکه کسی را داشته باشید تا پا به توپ حرکت کند و برای دیگران فضا سازی کند باعث تغییر در بازی می شود."

بازی ویلشر در پستی هجومی تر از قبل یاد آور یک هافبک انگلیسی دیگر بود، استیون جرارد ستاره لیورپول که الگوی ویلشر در نوجوانی بوده است.

" یادم می آید او هم در بازی فینال جام حذفی مقابل وستهم گلی شبیه به گل من زده بود. او بازیکن فوق العاده ای است.

" فکر می کنم من با او متفاوت هستم، او پاسهای بلند بهتری می دهد، او یک الگوی عالی است، او برای چندین سال قلب تپنده لیورپول بوده و در تیم ملی هم همواره عملکرد خوبی داشته است.

" امیدوارم بتوانم نزدیک به سطح او بشوم و بتوانم مثل او تیم را رو به جلو ببرم، او کسی است که از سنین نوجوانی بازیهای او را دنبال می کردم، او 100 بازی برای تیم ملی انگلیس انجام داده است. او کسی است که همه هافبک های جوان می توانند از او الگو بگیرند."

ویلشر در حال حاضر الگوی بازیکنان جوانتر حاضر در آکادمی تیم به حساب می آید، ولی خودش می گوید اجازه نخواهد داد این تعریف و تمجید ها از او موجب افتش شود.

" من خانواده ای فوق العاده دارم که باعث می شود نگرش خوبی داشته باشم، هیچ تفاوتی بین خودم و بقیه نمی بینم.

" من باید به سختی تلاش کنم، هنوز در جایی نیستم که می خواستم در حال حاضر آنجا باشم، من یک سال فوتبالی را از دست دادم که این برای یک بازیکن جوان خیلی سخت است. سعی دارم تا جایی که بشود بازی کنم و در تمرینات هم به سختی روی بازی با پای راست و همچنین ارسال پاس های بلند کار کنم و بهتر و بهتر شوم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۹۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰