loading
در حال بررسی درخواست شما
پودولسکی گلش را با خانواده اش قسمت می کند
پودولسکی گلش را با خانواده اش قسمت می کند

پودولسکی گلش را با خانواده اش قسمت می کند


این مهاجم ملی پوش آلمانی چهارشنبه شب در دیدار مقابل مونپلیه در لیگ قهرمانان با یک ضربه والی تماشایی گل دوم توپچی ها را به ثمر رساند تا آن ها صعودشان به جمع 16 تیم برتر را قطعی سازند.

مادر پودولسکی در این دیدار در ورزشگاه حضور داشت و شاهد هنرمایی پسرش بود و اکنون این مهاجم 27 ساله گلش را با خانواده اش قسمت می کند.

لوکاس می گوید: " فکر می کنم گل فوق العاده ای بود. در طول دوران حرفه ایم گل های زیادی به ثمر رسانده ام اما این یک گل خاص بود. یک بازی خانگی و یک مسابقه در لیگ قهرمانان بود، بله فکر می کنم گل فوق العاده ای بود.

" پس از گلزنی برای مادرم که در طبقه بالایی ورزشگاه بود دست تکان دادم. او در ورزشگاه حضور داشت و بازی را تماشا می کرد. این گل برای او بود.

" فکر می کنم پس از پایان حرفه ام این گل را به یاد خواهم آورد و آن را روی لپ تاپم داشته باشم و بتوانم بازی را ببینم. پسرم می تواند این گل را ببیند. فکر می کنم گلی فوق العاده بود و از به ثمر رساندنش بسیار خوشحالم."

پس از دیدار چهارشنبه شب باکاری سانیا اذعان کرده بود والی پودولسکی یکی از ویژگی های او در تمرینات است و پودولسکی در این مورد توضیح می دهد.

" من این کار را دائما در تمرینات انجام نمی دهم. سعی می کنم گلزنی کنم.فکر می کنم پای چپ خوبی داشته باشم و در تمام جلسات تمرینی برای تقویت آن تلاش میکنم."

ماموریت بعدی پودولسکی و هم تیمی هایش سفر به استون ویلاست. شاگردان پل لمبرت در این فصل فقط دو پیروزی داشته اند اما پیروزی نوریچ مقابل آرسنال و منچستر یونایتد نشان داد خطر در هر گوشه لیگ برتر در کمین است.

" هفته گذشته دیدید که چلسی و یونایتد شکست خوردند و می توانید ببینید که لیگ برتر بسیار خطرناک است. تیمی وجود ندارد که به خانه آن ها بروید و با سه یا چهار گل شکستشان دهید. همه بازی ها سخت است و در همه دیدارها باید مبارزه کنید.

" فکر می کنم هفته فوق العاده ای داشتیم؛ سه دیدار خانگی داشتیم و هفت امتیاز کسب کردیم. هفته بسیار خوبی بود اما باید به مبارزه کردن ادامه دهیم و برای صعود به بالای جدول لیگ برتر امتیازات بعدی را به دست آوریم.

" دیدار بعدی شنبه مقابل استون ویلاست. بازی سختی است اما می خواهیم هر سه امتیاز را کسب کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۳
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۷۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰