loading
در حال بررسی درخواست شما
کارد فنی جدید آرسنال را بشناسیم
کارد فنی جدید آرسنال را بشناسیم

کارد فنی جدید آرسنال را بشناسیم


استیو بولد (کمک مربی)

سن : ۵۵
ملّیت : انگلیسی
استیو بولد به عنوان کمک مربی در آرسنال باقی ماند ، او پس از آنکه جایگزین پت رایس در سال ۲۰۱۲ شد دستیار آرسن ونگر باقی مانده بود .بولد مربی گری را در سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و با تیم زیر ۱۸ سال آرسنال توانسته است ۲ قهرمانی بدست بیاورد .استیو بولد در واقع رابط کادر فنی جدید با پایه و فلسفه ی باشگاه آرسنال است .


 

خوان کارلوس کاریسدو (کمک مربی)

سن : ۴۴
ملّیت : اسپانیایی
کارسیدو کمک مربی دوم اونای امری در آرسنال از سال ۲۰۰۶ همیشه در کادر فنی این سرمربی قرار داشته است .کارسیدو در آلمریا ، اسپارتاک مسکو ، والنسیا و پاری سنت ژرمن همواره به عنوان کمک مربی در کنار اونای امری بوده است .


 

پابلو ویلانووا (کمک مربی اول)

سن : ۴۲
ملّیت : اسپانیایی
ویانووا نیز مانند کالسیدو از زمان سرمربی گری اونای امری در سویا همراه او بوده است و پس از پدری سنت ژرمن حالا به آرسنال آمده است . ویانووا بازیکن اسبق رئال مادرید سابقه ی سرمربی گری در تیم کوردوبا را نیز در کارنامه ی خود دارد .

 


یولیان ماساچ (مربی بدنساز)

سن : ۵۱
ملّیت : اسپانیایی
ماساچ در چندین کشور مختلف مربی گری کرده است . ماساچ تقریبا در تمام بخش های فنی فوتبال تجربه ی کار دارد ، در تیم ملی ترکیه ،  رئال  سوسیداد و آلاوز به عنوان مدیر ورزشی کار کرده است . به عنوان مربی بدنساز نیز در والنسیا سابقه ی کار دارد و حالا کارش را در آرسنال ادامه خواهد داد .

 


خاوی گارسیا (مربی دروازبانان)

سن : ۳۸ ساله
ملّیت : اسپانیایی
گارسیا سابقه ی مربی گری در تیم گرانادا را دارد و پس از آن به عنوان مربی دروازبانان به سویا آمد . گارسیا همراه با امری به پاریس سنت ژرمن رفت و حالا به آرسنال آمده است .
 


ویکتور ماناس (آنالیزور)

ملّیت : اسپانیایی
ماناس از سال ۲۰۰۷ همراه با اونای امری بوده است و از آلمریا همراه با او به پاریس سنت ژرمن و حالا به آرسنال آمده است . وظیفه ی او ضبط و آنالیز بازی ها و گوشزد کردن نکات مهم به کادر فنی است . ماناس درباره ی امری میگوید : او یک مربی سخت موش و مسئولیت پذیر است . او قابلیت این را دارد تا روحیه ی پیروزی را به تیم القا کند و با اعتمادی که همیشه به کادر فنی اش داشته باعث شده است تا در کارش موفق باشد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۳۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر رسانه‌ها
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۸۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰